| | | Sytost barev a transparentost pri repaintu 16. 1. 2009 / 10:35 | |
| | Zdravim, opet hledam pomoc od tech, co delaji repainty...
Vcera jsem si chvilku hral s prebarvovanim jednoho era a narazil jsem na toto:
Mam bile textury pro repaint, pro ktere jsem si udelal barevne prvky toho, co na tom letadle chci mit. Umistil jsem to na puvodni bile textury jako dalsi layer s nejakou rozumnou transparenci a hele...
...ono to "kupodivu" ztrati sytost a ty barevne prvky jsou takove nejake jakoby sestnactkrat vyprane (nechci rict primo "vyblite", ze).
Neexistuje nejaky jiny zpusob, ktery mi zachova jak veskere ty nyty a platy na letadle, tak barevne charakteristiky repaintu?
Pouzivam GimpShop.
Diky
Milan |
| |
|
| | | Sytost barev a transparentost pri repaintu 16. 1. 2009 / 11:12 | |
| | Já tohleto dělám v Corelu. Když máš ten tzv. paintkit, neboli ty bílé textury, tak si vyznačíš to, co chceš mít nějakou barvou a pak si zvolíš odstí a nasycení mám pocit a upravuješ si barevný odstín, do kterého to zabarvíš. Zůstane tam všechno, co tam je a jenom se změní v podstatě barva z bílé do té, jakou si zvolíš Je to hodně jednoduché a praktické Nejhorší na tom je vyznačit přesně to, co chceš, ale pak už to je v pohodě
Ta transparentnost ti z toho udělá právě tu vyblitost, protože z toho uděláš něco jako sklo. Resp. Představ si třeba nafukovací balónek... on má nějakou barvu, ale jakmile ho začneš nafukovat a on se začne roztahovat, zmenší se hustota té gumy, tím pádem se z části stává průhlednější a balónek bledne
Na tohle to lék asi nebude jiný, než domalovat ty nýtky ručně, ale to je piplačka na hodně dlouho. Neznám Gimp, takže neporadím, jestli tam má nějaké takové funkce, ale Photoshop má tuším taky možnost změnit odstín a nasycení obrázku nějakou barvou...to je fakt úžasná pomoc |
| |
|
| | | | Sytost barev a transparentost pri repaintu 16. 1. 2009 / 11:35 | |
| | To s tim upravovanim barevneho odstinu zni dost dobre.
GimpShop by snad mel umet to same, co Photoshop, takze nezbyva nez hledat...
diky
Milan |
| |
|
| | | | | Sytost barev a transparentost pri repaintu 16. 1. 2009 / 11:46 | |
| | Pokud to budeš dělat systémem odstínů, tak ve Photoshopu se to dělá tak, že v módu překrytí nastavíš místo Normal Multiply. Tím se textura obarví, ale neztratí viditelné prvky (nýty, spoje), naopak, ty budou také zvýrazněné.. |
| |
|
| | | | | Sytost barev a transparentost pri repaintu 16. 1. 2009 / 11:47 | |
| | tomu layeru dát typ multiply , tak se to tedy jmenuje v PSP , který používám |
| |
|
| | | | | | Sytost barev a transparentost pri repaintu 16. 1. 2009 / 11:48 | |
| | Zase druhej
|
| |
|
| | | | | | | Sytost barev a transparentost pri repaintu - dik! 16. 1. 2009 / 12:44 | |
| | tak tomu rikam pridana hodnota tohoto fora
vyzkousim pres vikend
diky
Milan |
| |
|
|