| | | Z526 6. 8. 2001 / 14:24 | J. Zámečník |
| | Kdo dokáže posoudit věrnost 526tek od Tibora Kókaie? |
| |
|
| | | Re: Z526 6. 8. 2001 / 14:50 | Laco |
| | Tiež by som to chcel vedieť Správa sa dosť čudne a citelné je to hlavne pri pristávaní. Mal som ju nainštalovanú, ale už som ju dal preč. |
| |
|
| | | Re: Z526 7. 8. 2001 / 10:17 | |
| | Pokud můžu soudit, tak se nechovají vůbec reálně. Já osobně bych let. model dělal asi úplně znovu, nebo jej upravil z jiného. Pokud si od něj něco ztahuji, tak si automaticky (alespoň trochu) lt. model upravuji ... Nechová se správně hlavně v zatáčkách a při přetažení. Taky je příliš labilní, moc citlivý na křidélka a směrovku. Taky má moc "měkké" tlumiče podvozku, při pojíždění se nepříjemně pohupuje a není problém jej převrátit ...
Je toho víc ... |
| |
|
| | | Re: Z526 23. 8. 2001 / 12:58 | Tomáš |
| | Něco jsem hledal ve starších příspěvcích a zaujal mě váš dotaz. Osobně Z-526 létám jako pilot a tak jsem byl dosti zklamán vlastnostmi sóláku tak jsem spárku ani nestahoval. Když jsem našel váš dotaz tak mi to nedalo a zkusil jsem to. Obě letadla mají zcela nereálná model letových vlastností a aby byli vůbec ovladatelné musel jsem model upravovat. Co ně jinak zaujalo, že když se u spárky nechají otevřené malé vztlakové klapky tak má docela reálné letové vlastnosti normálního letadla bez klapek.
|
| |
|
|