To sice ano, ale na druhou stranu to tu bylo řečeno už milionkrát..
Tak tedy pouštím video v druhém okně a :
0:14 - Depardure. Mno jo, stane se, ale příště konzultovat se slovníkem. Ono vůbec spojení "Video of Flight Simulator" je takovej čengliš.
0:18 - Moucha OK0023?
Až do času 0:43 (závěr na motor se mi to líbí, hudba hezky koresponduje s tím sněhem. S tím si chtělo ale trochu víc vyhrát, když už sněží.. Záběry na věžku se sněhem a tak..
Kabina, startující motor, všechno je dlouhé a nic neříkající. V malém náhledu youtube člověk nevidí to, co vy a je to pro něj zbytečné. Také je třeba si uvědomit, že video o létání má cílovou skupinu zase u lidí kolem létání, a tak je většinou nezaujme to, na co "koukaj pořád". Ale něco zajímavého ano.
Z dalších záběrů bych vždycky vystřihl tak 10 vteřin a pak střihnul jinam. Je to prostě zdlouhavý.
Švenkování kamerou ve FSce.. Nikdy se mi to nepovedlo udělat hezky a podle mě to nejde, vyvaroval bych se toho.
2:09 Co je to za škub?
2:15 Cross disolve přechod mezi dvěma totožnými scénami vypadá hnusně.
Heh..proč když je to video odletu, tak to nejakčnější, totiž vzlet, tam úplně chybí? Netradiční pohledy od podvozkových noh, z věžky.. To je přesně to, co si pilot obyčejně nezažije, protože v té době "musí řídit". A proto by ho to na videu přitáhlo..
3:10 Takový krásný letadlo v mlze a tak krátký záběr
Obecně v celém průběhu - bacha na zvuky. Pokud na začátku začnu nějak hlasitě, není dobrou vizitkou autora, že uprostřed najednou horem pádem utlumuji repráčky, protože mi v pokoji skáčou skleničky. Jop, vím, letecký motor je věc hlasitá, ale chce to dát si pozor. Většina střihačských prográmků má něco jako "normalize". Tak to doporučuji před finální úpravou provést.
|
|