| ![](/img/tree_first_line.gif) | ![](img/nic.gif) | GPS souřadnice do FMC 13. 1. 2009 / 22:22 | |
| ![](img/nic.gif) | Zdravím všechny na fóru
Mám dotaz, zda-li je možné zadat do FMC v PMDG 737 nebo WILCO 737 bod tratě jen pomocí souřadnic GPS. A jestli ano jak by měl zápis vypadat.
Moc díky za rady
|
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | GPS souřadnice do FMC 13. 1. 2009 / 22:29 | |
| ![](img/nic.gif) | Možné to samozřejmě je, tady máš příklad z routefinderu (je to NAT):
55N020W 304 184 N55°00'00.00" W020°00'00.00" 55N020W
56N030W 300 345 N56°00'00.00" W030°00'00.00" 56N030W
55N040W 285 345 N55°00'00.00" W040°00'00.00" 55N040W
53N050W
No a do FMC to láduješ tak, že definuješ bod - trať - bod - 55N020W(dct - direct) - 56N030W - 55N040W - 53N050W - bod(výstupní) - trať - bod, a zas dokola až na letiště |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | GPS souřadnice do FMC 13. 1. 2009 / 22:32 | |
| ![](img/nic.gif) | Díky moc jdu to vyzkoušet |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | GPS souřadnice do FMC 13. 1. 2009 / 22:58 | |
| ![](img/nic.gif) | ještě tady máě příklad, jak by to mělo jít pro fix, který není tak hezky daný, jako body NATu: N43°06'6" / E173°15'0" bude N43066E173150 |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | GPS souřadnice do FMC 14. 1. 2009 / 11:22 | |
| ![](img/nic.gif) | V 737 PIC dávám souřadnice Nssmm.v Esssmm.v (s- stupně, m -minuty a v-desetiny minut) Nezkoušel jsem to dát ještě jinak Joa důležité je, že u E (popř. W) se musí zadat 3 čísla, např. v naší zem. délce např. E018 jinak to FMC nevezme ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | GPS souřadnice do FMC 13. 1. 2009 / 23:37 | |
| ![](img/nic.gif) | Jako vsechno, je to nadherne popsany v MANUALU. |
| |
|
|