| | | Vojenský AI provoz 13. 4. 2004 / 16:48 | brbuchovič |
| | Zdar lidi. Nevíte jak to vypadá s vojenským ai provozem pro ČR |
| |
|
| | | Re: Vojenský AI provoz 13. 4. 2004 / 17:27 | |
| | Mozem Ta ubezpecit ze daco sa chysta......) |
| |
|
| | | Re: Vojenský AI provoz 13. 4. 2004 / 17:49 | Petr J |
| | Pokud má byt FS co nejblíže reálu tak co by jsi chtěl za vojenský provoz ? Těch pár šťouchů snad nestojí ani za řeč ) |
| |
|
| | | | Re: Re: Vojenský AI provoz 13. 4. 2004 / 18:17 | brbuchovič |
| | no jo. ale když ta čáslav je bez letadel taková opuštěná ... |
| |
|
| | | Re: Vojenský AI provoz 13. 4. 2004 / 18:33 | Waterfight |
| | No dobře, ale vždyť si můžeš vytvořit vlastní, ne? Třeba jen provizorně... |
| |
|
| | | | Re: Re: Vojenský AI provoz 13. 4. 2004 / 18:38 | brbuchovič |
| | to mám, ale není to ono. přecejen bez L-159 to není ono a mít tam samý L-39 není moc realistycký. A Migy 21 (jediný který sem našel) stojej za ... |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Vojenský AI provoz 13. 4. 2004 / 19:24 | |
| | Mozem Vas ubezpecit ze sa na tom robi, robia na tom MLK, Krechi, a Charlie.....trosku vydrzte a dockate sa |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Vojenský AI provoz 13. 4. 2004 / 21:24 | |
| | A tohle ti bude stačit ? ....
Jinak opravdu připravujem s Milanem Lisnerem a Karlem Křížem vojenskej AI Traffic, první část s modely Migu-21, L-159, L-39, Mi-24 a Sokola je v podstatě dodělána i s flight plány. Ted záleží hlavně na tom, kdy budem schopni dokončit potřebná letiště k samotným AI modelům ... počítam, že nejdýl do konce května by mohlo být vše venku ... druhá část vojenského AI trafficu se bude týkat dopravních a transportních letadel An-24 / 26 , Tu-154, Jak-40, Mi-17, ale na ty zatím nemáme repaity dohotoveny ... |
|
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Vojenský AI provoz 13. 4. 2004 / 21:51 | tondala |
| | Pánové, je to moc pěkné. Ale nedá mi to se nezeptat na jednu věc, která mi není již delší dobu jasná. Jak je to vlastně v FS-ce s měřítkem.
Párkrát jsem se s tím už setkal a tady na těch obrázcích se mi to taky nezdá. Například si myslím, že L-159 by ten ÚL tak moc nezaplnila (kolem Albatrosa bylo docela dost místa a ALCA zase o tolik větší není), a i ta Avie nebo co to má být za auto mi proti tomu ÚLu příjdevelká. Stejně tak se mi to zdá, že panuje nepoměr ve velikosti MIG-21, L-410 a Mi-24 na tom předposledním obrázku.
Ale můžu se i mýlit, nebo je to jen zdání, tak se na mě moc nezlobte.
Přeju hodně úspěchú při další tvorbě. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Vojenský AI provoz 13. 4. 2004 / 22:47 | |
| | No kedze asi mam k tomuto nieco napisat tak napisem. Tvorcom tych ULov som ja, a osobne, kedze na slovensku ULe niesu ( a vobec sa nebudovali) som vychadzal z fotiek a materialov ktore som mal. Kokretne pri velkosti ULu som vychadzal s toho faktu ze viem ze ked prisli do sluzby MiG-29tky tak museli byt v uloch urobene "kolajnice" do ktorych zaparkovali 29tku, lebo medzera medzi krislom a stenou ULa bolo asi 10 - 15 cm na kazdom kridle, takze je to robene podla tejto mierky (rozpatie kridel MiG-29 + cca 30 cm). Takze tolko k meritku ULov. Co sa tyka meritok MiGu -21 vs L-39 a vs L-410 mozem Ti zarucit ze vsetky modely su rozmerovo spravne, pochybujem ze by sa MLK dopustil takej skolackej chyby a nedodrzal by rozmery modelov. Apropo ked si chces urobit porovnanie tak si vystrihni siluety modelov z papiera a porovnaj, predpokladam ze rozmery nebude tazke zohnat, ak chces napis a dam Ti presne rozmery lietadiel. Ono to mozno moze byt tym ze FS troska skresluje, myslim dava az prilisnu perspektivu, to znamena ze objekt blizsie k tebe je az moc velky oproti pozadiu, ale zasa toto vsetko zavisi aj od zoomu.
|
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Vojenský AI provoz 13. 4. 2004 / 22:52 | Jan "doug" Veselý |
| | No já nevím, jestli je tam takovej nepoměr.... byť nejsem člen technického personálu (Ti o tom vědí více) na letišti jsem už strávil docela dost času. Ono se možná může zdát, že letoun který má kolem těch 10 - 15 metrů přece jen nějaké to místo zabere, ale ve srovnání s velikostmi ploch a staveb na letišti jsou to drobci. Vždyť třeba stojánka letounů musí zajistit nejen stání, ale i pohyb letounů, to aby se bezpečně přivlekly (musí zvládnout zatočit i se bezpečně pohybovat za ostetními letouny, když na stání přijíždí) Konkrétně na předposledním obrázku se pohybujeme ve výšce kolem 8 m (výška kandelábrů osvětlení v českých Budějovicích) a to už je velmi zkerslující perspektiva, určitě je nutno vzít v úvahu i vzdálenosti mezi letadly, která jhe na obrázku asi 12 - 15 metrů, a když si vezmu, že draky letounů MiG 21, L 410 a Mi 24 jsou PŘIBLIŽNĚ stejně dlouhé... pak musím konstatovat, že velikosti těch letounů jsou naprosto vpořádku.
Navíc se vždycky postupuje podle technických výkresů, nic se nestaví podle oka, takže chyby jistě jsou, ale v řádu mm. S pozdravem J.V. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vojenský AI provoz 13. 4. 2004 / 23:04 | |
| | Uly opravdu nejsou nikterak velke... Vemte si jak ma Mig 21 male rozpeti.. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vojenský AI provoz 13. 4. 2004 / 23:08 | |
| | No dal som si namahu a nasiel som to na webe:
MiG-29
Wingspan 37.29 ft (11.36 m)
L-159
Wingspan 9.54 m
cize rozdiel : 11.36 - 9.54 = 1.82 m
a sirka ULa je cca 11.5 az 11.7 metra.
To len k tej velkosti ULa.
Priskac |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vojenský AI provoz 13. 4. 2004 / 23:19 | |
| | Všechno je v pořádku a Mig-21 má rozpětí asi jenom 7m-zhruba,L-159 má víc-všechno sedí |
| |
|
|