Dyť sám píšeš "Naletnuti ILSu resp. prechod z LNAV/VNAV na LOC/GS byl takovej zvlastni, ale sedlo si to dobre" (viz vůbec první příspěvek ve stromu).
Jak je v tutorial letu ta poslední ostrá zatáčka do osy dráhy v Zurrichu, tak jí autopilot dost přestřelil a skončil jsem vlevo od osy dráhy. Zkoušel jsem to ale jen jednou. To je jedno. Budu to muset ještě zkusit, nechci nutně kritizovat něco co jsem vlastně ani pořádn nevyzkoušel.
Na fórech si pár lidí stěžuje, že se LOC/GS mód chová divně v tom smyslu, že když nalétneš osu dráhy v módu NAV/PROF a přepneš na LOC/GS, má ltadlo tendenci zběsile dohánět G/S (začne ostře stoupat) místo aby počkalo než protně paprsek GS. Ale já do toho zatim skoro vůbec nevidim. Je možný, že ten co si stěžoval zapnul nějak LOC/GS mód natvrdo a nebyl jen ARM s aktivním NAV/PROF. |
|