FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 2. 3. 2025 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Alpha kanal - jak na něj? Jeden příspěvek | Celý strom
Alpha kanal - jak na něj?   9. 1. 2009 / 13:07
Ciki   
Strom: uděláš si jednoduchý 3d model - budou to dvě plochy v ose na sebe kolmé, pak si iděláš texturu stromu: jednu tak, že vezmu štverec, prsknu na to nějaký strom, vyexportuju jako .bmp, druhou (alphakanál): vezmu stejný rozměr a to, kde chci, aby bylo průsvitné, resp. neprůsvitné udělám 100% bílé, resp. černé. V dxtbmp programu načtu bmp texturu, aplikuju na ní alphakanál a je hotovo.
Lidi nevim, ale podobně, akorát nevim, jak zařídít to, aby se otáčeli ve stém pohledu.
 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ