| ![](/img/tree_first_line.gif) | ![](img/nic.gif) | Rozsypaná ortofota z Photo scenery makeru 6. 1. 2009 / 22:09 | |
| ![](img/nic.gif) | Na ortoscenerii vytvořené Photo scenery makerem verze 1.2.4 se mi sypou některé textury. Dělal jsem scenerií víc, ale v jedné je rozsypaných, i po mnoha pokusech s podkladním obrázkem, 5 vždy shodných čtverců. Zkoušel jsem dát pryč Cell, co je pod nimi, ale nepomohlo to. V addon sceneriích jsou v nejvyšší vrstvě. Help pls ! |
| |
|
![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Rozsypaná ortofota z Photo scenery makeru 6. 1. 2009 / 22:17 | |
| ![](img/nic.gif) | Co je to za orto? Tvé vlastní? Pokud jo, tak zkountroluj, jestli máš přijatelnej formát textury (DXT1), protože tohle mi dělalo ještě na FS2002, pokud jsem měl texturu ve formátu 24-bit. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Rozsypaná ortofota z Photo scenery makeru 6. 1. 2009 / 22:54 | |
| ![](img/nic.gif) | Orto je vlastní, když ho dělám, nechám projet celý cyklus programu. Ve scenery jsou všechny textury 2x - normální bmp a DXT1. Podle imagetoolu jsou všechny DXT v pořádku. Celý mi to přijde, jako kdyby se v efesce zobrazovaly ty zkomprimované textury, protože někdy čtverec vyjde černý a někdy má ty "ornamenty" jako když se DXTéčková textura otevře v normálním prohlížeči. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Rozsypaná ortofota z Photo scenery makeru 7. 1. 2009 / 09:08 | |
| ![](img/nic.gif) | Sice ti primo neporadim, ale nejdriv bych zkusil vzit textury z jiny pozice, ktery se 100% zobrazujou dobre, a prejmenoval bych je na ty vadny. Takhle zjistis, jestli je to texturou samotnou nebo zobrazovacim algoritmem pro danou pozici. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Rozsypaná ortofota z Photo scenery makeru 7. 1. 2009 / 11:28 | |
| ![](img/nic.gif) | Děkuji všem za snahu, povedlo se mi to nakonec vyřešit následovně: nenechám projet cyklus automaticky, ale po jednotlivých krocích a když se vyexportují textury DXT, tak vlezu do Scenery, vymažu ty původní (větší) a nechám jen ty DXT (menší). Pak už jen nechám vytvořit .bgl a funguje to. |
| |
|
|