FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 1. 12. 2024, svátek má Iva Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Rozsypaná ortofota z Photo scenery makeru Jeden příspěvek | Celý strom
Rozsypaná ortofota z Photo scenery makeru   6. 1. 2009 / 22:09
Pavel K.
Na ortoscenerii vytvořené Photo scenery makerem verze 1.2.4 se mi sypou některé textury. Dělal jsem scenerií víc, ale v jedné je rozsypaných, i po mnoha pokusech s podkladním obrázkem, 5 vždy shodných čtverců. Zkoušel jsem dát pryč Cell, co je pod nimi, ale nepomohlo to. V addon sceneriích jsou v nejvyšší vrstvě. Help pls !
40864 B / 600 x 450 / gripen3a.jpg
 

Rozsypaná ortofota z Photo scenery makeru   6. 1. 2009 / 22:17
Aardvark   
Co je to za orto? Tvé vlastní? Pokud jo, tak zkountroluj, jestli máš přijatelnej formát textury (DXT1), protože tohle mi dělalo ještě na FS2002, pokud jsem měl texturu ve formátu 24-bit.
 

Rozsypaná ortofota z Photo scenery makeru   6. 1. 2009 / 22:54
Pavel K.
Orto je vlastní, když ho dělám, nechám projet celý cyklus programu. Ve scenery jsou všechny textury 2x - normální bmp a DXT1. Podle imagetoolu jsou všechny DXT v pořádku. Celý mi to přijde, jako kdyby se v efesce zobrazovaly ty zkomprimované textury, protože někdy čtverec vyjde černý a někdy má ty "ornamenty" jako když se DXTéčková textura otevře v normálním prohlížeči.
 

Rozsypaná ortofota z Photo scenery makeru   7. 1. 2009 / 09:08
Greno Zee
Sice ti primo neporadim, ale nejdriv bych zkusil vzit textury z jiny pozice, ktery se 100% zobrazujou dobre, a prejmenoval bych je na ty vadny. Takhle zjistis, jestli je to texturou samotnou nebo zobrazovacim algoritmem pro danou pozici.
 

Rozsypaná ortofota z Photo scenery makeru   7. 1. 2009 / 11:28
Pavel K.
Děkuji všem za snahu, povedlo se mi to nakonec vyřešit následovně: nenechám projet cyklus automaticky, ale po jednotlivých krocích a když se vyexportují textury DXT, tak vlezu do Scenery, vymažu ty původní (větší) a nechám jen ty DXT (menší). Pak už jen nechám vytvořit .bgl a funguje to.
 

VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ