|  |  | C-130 výsadek 2. 1. 2009 / 22:55 | |
|  | | |
|
 |  |  | C-130 výsadek 3. 1. 2009 / 00:21 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | C-130 výsadek - dokument 3. 1. 2009 / 09:57 | |
|  | Tady je do detailu popsáno jak takový výsadek funguje (spíše z hlediska pozemního týmu než letadla):
http://www.globalsecurity.org/military/library/policy/army/fm/3-21-38/ch6.htm
Jsou tam velikosti zón, označení a jeho vzdálenosti, výšky a rychlosti výsadku a dokonce formuláře 
Mimochodem víte že existuje systém (relativě nově, asi dva roky), který je umístěn na tom balíku a řídí podle GPS místo dopadu takže ve finále se trefí s 25m přesností? |
| |
|
 |  |  |  | C-130 výsadek 3. 1. 2009 / 19:10 | |
|  | Vie mi niekto vysvetlit, preco sa prelomili tie kridla ?
|
| |
|
 |  |  |  |  | C-130 výsadek 3. 1. 2009 / 19:44 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | C-130 výsadek 3. 1. 2009 / 20:00 | |
|  | ještě jsem neprohledal http://www.airdisaster.com/ a tak můžu jen spekulovat: únava nebo vada materiálu?
Požárnický mašiny dostávají hodně zabrat - předpokládám, že mají kratší servisní termíny, ale i to k odhalení skrytých trhlin svorníků, nosníků, ... nemusí stačit. |
| |
|
|