FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 28. 12. 2024, svátek má Bohumila Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
OT: Manuály západních strojů Jeden příspěvek | Celý strom
OT: Manuály západních strojů   1. 1. 2009 / 12:09
anatolij   
Sháním letové příručky západních bojových letounů, jako jsou F-4/14/15/16/18/104, ale taky třeba Tornado, Mirage atd. Nejde mi tolik o popis systémů a postupů, ale spíše o letové charakteristiky - grafy, tabulky ap. K ruským strojům toho jde nalézt dost, k západním se na internetu povaluje jen hrstka "Operation Manuals", kde jsou právě jen ty systémy a postupy. Nevěděli by jste o něčem v elektronické podobě?

Na běžných místech http://civilavia.info a www.airwar.ru nic pořádného není.
 

OT: Manuály západních strojů   1. 1. 2009 / 13:31
A.J.Scandall   
Není to sice zdarma, ale reprinty se dají sehat na Lulu.com, mám Phantoma a Strafightra, je to přesně to co hledáš, grafy, charakteristiky, postupy. A jsou to slušný bichle, hlavně F-4ka

Dej si tam do vyhledávání F-4 operations manual. Maj tam toho spoustu, třeba i F-111 či B-52. Kvalita je bohužel "Luluovská", tzn. něco super, něco je tak trochu odfláknutý scan.
 

OT: Manuály západních strojů   1. 1. 2009 / 15:50
anatolij   
Dík za tip, já už měl na to zálusk dříve, ale nevěděl jsem, jestli tam je vše i včetně těch letových charakteristik. Na google books jsem tyto manuály našel k online nahlédnutí, radost ale byla předčasná, protože to je většinou tak 70 stánek, což je 20% obsahu manuálu.
 

OT: Manuály západních strojů   1. 1. 2009 / 17:11
A.J.Scandall   
Třeba mě hrozně překvapila metodika vzletu s Phantomem. Vůbec tam nehraje roli rychloměr, drží se od počátku rozjezdu dotaženo, jakmile se začne zvedat příďák, povolí se přitažení a zvolna se pokračuje na 10-12° a to tak, že se sleduje ukazatel úhlu náběhu, aby nepřekročil určitou hodnotu. Po odlepení kola, klapky, a na stále stejném úhlu natažení se čeká na 450kts, na kterých se tahá dál a stoupe. Stejně tak na přistání se nelítá podle rychlosti, ale podle zjednodušeného ukazatele úhlu náběhu v zorném poli pilota. A rychlosti vychází kolem 125-135kts, tzn. jako u 737. To mě překvapilo, čekal jsem je o dost vyšší
 1x  

OT: Manuály západních strojů   1. 1. 2009 / 18:52
jardaa
zajímavé. tento tebou popisovaný způsob vzletu bude asi u více takovýchto mašin, protože jsem to už někde od někoho slyšel, nevím co to bylo za letadlo ani kdo to říkal..už si nepamatuju.
 

VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ