FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 27. 12. 2024, svátek má Žaneta Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
OT: Manuály západních strojů Jeden příspěvek | Celý strom
OT: Manuály západních strojů   1. 1. 2009 / 17:11
A.J.Scandall   
Třeba mě hrozně překvapila metodika vzletu s Phantomem. Vůbec tam nehraje roli rychloměr, drží se od počátku rozjezdu dotaženo, jakmile se začne zvedat příďák, povolí se přitažení a zvolna se pokračuje na 10-12° a to tak, že se sleduje ukazatel úhlu náběhu, aby nepřekročil určitou hodnotu. Po odlepení kola, klapky, a na stále stejném úhlu natažení se čeká na 450kts, na kterých se tahá dál a stoupe. Stejně tak na přistání se nelítá podle rychlosti, ale podle zjednodušeného ukazatele úhlu náběhu v zorném poli pilota. A rychlosti vychází kolem 125-135kts, tzn. jako u 737. To mě překvapilo, čekal jsem je o dost vyšší
 1x  
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ