FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 27. 12. 2024, svátek má Žaneta Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
OT: Manuály západních strojů Jeden příspěvek | Celý strom
OT: Manuály západních strojů   1. 1. 2009 / 12:09
anatolij   
Sháním letové příručky západních bojových letounů, jako jsou F-4/14/15/16/18/104, ale taky třeba Tornado, Mirage atd. Nejde mi tolik o popis systémů a postupů, ale spíše o letové charakteristiky - grafy, tabulky ap. K ruským strojům toho jde nalézt dost, k západním se na internetu povaluje jen hrstka "Operation Manuals", kde jsou právě jen ty systémy a postupy. Nevěděli by jste o něčem v elektronické podobě?

Na běžných místech http://civilavia.info a www.airwar.ru nic pořádného není.
 

OT: Manuály západních strojů   1. 1. 2009 / 13:31
A.J.Scandall   
Není to sice zdarma, ale reprinty se dají sehat na Lulu.com, mám Phantoma a Strafightra, je to přesně to co hledáš, grafy, charakteristiky, postupy. A jsou to slušný bichle, hlavně F-4ka

Dej si tam do vyhledávání F-4 operations manual. Maj tam toho spoustu, třeba i F-111 či B-52. Kvalita je bohužel "Luluovská", tzn. něco super, něco je tak trochu odfláknutý scan.
 

OT: Manuály západních strojů   1. 1. 2009 / 15:50
anatolij   
Dík za tip, já už měl na to zálusk dříve, ale nevěděl jsem, jestli tam je vše i včetně těch letových charakteristik. Na google books jsem tyto manuály našel k online nahlédnutí, radost ale byla předčasná, protože to je většinou tak 70 stánek, což je 20% obsahu manuálu.
 

OT: Manuály západních strojů   1. 1. 2009 / 17:11
A.J.Scandall   
Třeba mě hrozně překvapila metodika vzletu s Phantomem. Vůbec tam nehraje roli rychloměr, drží se od počátku rozjezdu dotaženo, jakmile se začne zvedat příďák, povolí se přitažení a zvolna se pokračuje na 10-12° a to tak, že se sleduje ukazatel úhlu náběhu, aby nepřekročil určitou hodnotu. Po odlepení kola, klapky, a na stále stejném úhlu natažení se čeká na 450kts, na kterých se tahá dál a stoupe. Stejně tak na přistání se nelítá podle rychlosti, ale podle zjednodušeného ukazatele úhlu náběhu v zorném poli pilota. A rychlosti vychází kolem 125-135kts, tzn. jako u 737. To mě překvapilo, čekal jsem je o dost vyšší
 1x  

OT: Manuály západních strojů   1. 1. 2009 / 18:52
jardaa
zajímavé. tento tebou popisovaný způsob vzletu bude asi u více takovýchto mašin, protože jsem to už někde od někoho slyšel, nevím co to bylo za letadlo ani kdo to říkal..už si nepamatuju.
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ