| | | Ground texture - gmax 29. 12. 2008 / 16:27 | |
| | Vytvořil jsem budovy s malým apronem (asfalt) v Gmaxu a ten asfalt mi problikává s terénem. Prosím o radu. |
| |
|
| | | Ground texture - gmax 29. 12. 2008 / 16:31 | |
| | najjednoduchsie riesenie je to dat o par cm vyssie... |
| |
|
| | | | Ground texture - gmax 29. 12. 2008 / 16:44 | |
| | Díky, pomohlo |
| |
|
| | | | | Ground texture - gmax 29. 12. 2008 / 18:14 | |
| | Mám ještě jeden malý problém...povrch apronu se leskne. Není zaškrtnuto reflections. Čím to odstraním?
Předem dík |
| |
|
| | | | | | Ground texture - gmax 30. 12. 2008 / 07:46 | |
| | otazka, robis to do FSX alebo do FS9? |
| |
|
| | | | | | | Ground texture - gmax 30. 12. 2008 / 09:13 | |
| | do FSX , to mě taky sralo a nějak jsem si s tím neporadil, musí se použít FSX materiál a nějaká tajemná kombinace map |
| |
|
| | | | | | | | Ground texture - gmax 30. 12. 2008 / 09:41 | |
| | Tak po 6 hodinách koumání jsem na to přišel. Musel jsem to otexturovat Material Editoru a pak nastavit na Glossiness 10, na Specular level 150,Soften 0.01 a barvu u Specular jsem dal plně černou.
Nevim ještě přesně, co jsem vytvořil, ale pomohlo to na 100%. Jinak je to do FSX. |
| |
|
| | | | | | | | | Ground texture - gmax 30. 12. 2008 / 11:52 | |
| | Jojo , jak říkám magie , už si ty parametry dávám do blbníčku , kdybych je někdy potřeboval |
| |
|
|