FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 21. 2. 2025, svátek má Lenka Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Boening 747 přistání ILS po 101. ! Jeden příspěvek | Celý strom
Boening 747 přistání ILS po 101. !   8. 4. 2004 / 14:44Roverek
Hlavně mi prosím nepiště že už to tady 100x bylo ať hledám v historii. Je to fakt nepřehledné.
Situace: Mošnov, NAV 1 110,95 přepnu APR, mám 180 uzlů, klapky na 5° a mašina se hezky srovná, zhasne ALTt, začne to pěkně klesat, ale co rychlost ? Nesnižuje se a ručně to neukočíruju. Takže buď přistanu na konci dráhy a nebo 500 m před prahem. Pomuže někdo ? Kdy s kolcama ven a kdy tam vervat jaké klapky, popř. spojlery ? Děkuju za pomoc všem kteří mě neodkážou na historii fora.
 

Re: Boening 747 přistání ILS po 101. !   8. 4. 2004 / 14:47
Karel
hihihi, neodkážu tě na historii, neboj. Odkážu tě na dvě věci:
1. na zdravý rozum
- 180kts s B747-??? předpokládám -400 na klapkách 5 je hoooodne nestandardní postup

2. na manuál (chápu, že třeba není k tvému aktuálnímu éru), ale existuje k jiným. Minimálně checklisty

Karel
 

Re: Re: Boening 747 přistání ILS po 101. !   8. 4. 2004 / 14:53Roverek
No ještě jsem zapoměl dodat že jsme ve škole neměli angličtinu a jsem rád když se prokoušu ATC. Prosím česky a polopatě. Jsem synek z dědiny který lítá na blaníku...
 

Re: Re: Re: Boening 747 přistání ILS po 101. !   8. 4. 2004 / 16:28
Hoaker
Jak uz rekl Karel, rozhodne to chce klapky minimalne 25 a jinak nevim jakej model pouzivas, ale vesmes veskere 747 by meli mit autotrotle, tedy automaticke udrzovani nastavene rychlosti, takze pak pouze rikas letadlu, jakou rychost ma udrzovat a je to. Tim padem plati, ze jakmile vysunujes klapky, pripadne podvozek, muzes takto velmi jednoduse korigovat a udrzovat zvolenou rychlost. Podvozek se vysouva jak kdy... pracuju na Suchdole, takze musim rict, ze v praxi vysouvaji piloti pri priblizeni na LKPR 24 podvozek zhruba v rozmezi +/- usazeni do ILS nekteri tesne pred a nekteri tesne po, idealne kdyz se ti letadlo na rezim APP srovna smerove, ale stale jeste udrzuje ALT a ceka na protnuti sestupoveho paprsku
 

Re: Re: Re: Re: Boening 747 přistání ILS po 101. !   8. 4. 2004 / 19:20Roverek
Takže opravdu se to nastavuje ručně ? Není nic co by korigovalo tu rychlost automaticky jako se koriguje ALT ?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Boening 747 přistání ILS po 101. !   8. 4. 2004 / 22:20
Hoaker
Jezisi ted ti to pisu! Jak to chces nastavovat automaticky? To jako, ze by to letadlo samo poznalo v jakej je rezimu letu a automaticky udrzovalo optimalni rychlost? Ja myslim, ze bohate staci automatickej udrzovac nastavene rychlosti, preci vis, jak rychle mas u daneho typu a faze letu letet, ne?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Boening 747 přistání ILS po 101. !   9. 4. 2004 / 07:23
grazer
jo rychlost jen rucne.. na N1 je to asi 40-45procent. a ty klapky min25 a kratsi runway 30, ale zalezi na vaze 747 je dost tezka.
 

Re: Boening 747 přistání ILS po 101. !   9. 4. 2004 / 07:45
Sněhulák   
Kdyz teda ani neumiš po anglicku tak skus:

http://wwww.sweb.cz/pplatan/roverek

máš tam 747 checklist na default 747ku z MSFS2004 .-)

chtěl sem ti dát jen link www.avsim.com ale že seš nováček .-))
 

Re: Re: Boening 747 přistání ILS po 101. !   9. 4. 2004 / 09:40Roverek
Tak teda dík - tohle už nějak přelouskám !
 

Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ