FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 1. 12. 2024, svátek má Iva Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Poloha objektov v FS a v reale Jeden příspěvek | Celý strom
Poloha objektov v FS a v reale   8. 4. 2004 / 00:03
Priskac   
Zdravim.

Mam problem ludia. Robim sceneriu LZKZ a prisiel som na to ze defaultne letiska v FS maju inu polohu nez v reale(myslim podla mapy). Konkretne pri LZKZ sa poloha medzi mapou a defaultnym LZKZ pohybuje priblizne asi 1km co je podla mna moc (hlavne ak si domyslime ze mozno niekedy v buducnosti by sa robila ortofoto). Takze mam otazku pre vsetkych co sa zaoberaju letiskami, mam sa riadit podla mapy (kde to bude presne ako v reale) alebo podla FSka (resp Afcadu) kde to bude sice sediet v FS (tym padom aj v ortofoto v FS, ale rozdiel so skutocnostou bude cca 1km) ? Popripade neviete ci FS prepocitava nejak polohu urciteho bodu?
 

Re: Poloha objektov v FS a v reale   8. 4. 2004 / 07:10mp
Ridil bych se podle mapy, tj. excludem vymazat puvodni letiste a postavit nove na spravne pozici.
 

Re: Re: Poloha objektov v FS a v reale   8. 4. 2004 / 08:46
Tragédie v JRD
Vzhledem k tomu, ze v kosicich je minimalni provoz (v online letani), tak klidne o ten kilometr posunout... ale treba v pripade prhy by to byl vetsi problem ... dovedete si predstavit ten chaoz kdyby polovina pilotu letela podle defaultni a polovina podle add-on prahy a byli od sebe ten kilometr vzdaleni? brrr .)
 

Re: Poloha objektov v FS a v reale   8. 4. 2004 / 09:58
Sněhulák   
A seš si opravdu jistý tím, že je to až o 1 KM.....??????

To se mi zdá opravdu moc... Můj Krnov LKKR byl šibnutej taky ale tak max o 200m........ A neslyšel sem zatím od žádného czech developera, že by se setkal s větší odchylkou. Spíš řečeno na to, že u mě se sekl microsoft o 200m se spíš lidi divili...... Takže to na mě působilo jakože sem první, kterému se to stalo .-))

Jinak opravdu to pošoupni na reálnou pozici dle map a udělej i nový afcad..... .-))

Na tvorbu terénu se mi nejvíce osvědčil FSSCreator.. pokud nechceš jít cestou SDK .-))) (jak exclusion tak flat area či jak se to tam nazývá)

Teď mě napadla ještě jedna bláznivá věc.... ???
jsou totiž různé metody, jak zobrazit mapu (metody projekce)... je to nějaký topografický válec atd.... opravdu už si na to nevzpomínám, ale je to i v pilotkách pro plachtaře .-))))

Takže můžeš vzít několik map a ty můžou být různé....
Jde tedy o to z jakého typu map vycházet...
Když sem robyl Krnov, tak je fakt, že mapa z geodisu, kterou nám posíla zdenek tak ta sedí perfektně......
Ale např. orotofoto mapa, kterou má geodis na swém webu už je jinou metodou promítání udělaná a tudiš to NESEDÍ.....!!

Tak jestli není zakopaný pes třeba i tady... ?-)
 

Re: Re: Poloha objektov v FS a v reale   8. 4. 2004 / 10:03
Tragédie v JRD
Mno ... pridam jeste svoji trosku do mlyna... Je fakt, ze drahy v FSce vetsinou sedi s presnosti par metru, max. par desitek metru (ale vetsinou sedi uple presne) ... bo tyhle udaje MS ani tak nebere nekde z vlastnich zdroju ale kompletni obsleh databaze Jeppiku

btw - pokud by Kosicke letiste bylo o kilemtr posunute, tak by nejspis nesedela ani data z Airacu (a kdyz jsem tam onehda kdysi ve virtualu letel, tak tusim airac data sedela) - AIRAC vychazi z realneho DAFIFu a rucnich zmen tohohle typu tam neni mnoho ... a urcite ne u Kosic...
 

Re: Re: Re: Poloha objektov v FS a v reale   8. 4. 2004 / 11:40
Priskac   
No takze:

AFCAD (defaultne LZKZ)

N48* 39.7815'
E21* 14.4693'

A teraz real podla stranky http://flightsim.host.sk/

Základné údaje
Zemepisné súradnice ARP a poloha na AD: 483947N 0211428E - V strede RWY 01/19

 

Re: Re: Re: Re: Poloha objektov v FS a v reale   8. 4. 2004 / 12:08
Tragédie v JRD
Ted placnu blbost (matematika neni moje parketa), ale nemuze byt problem v tom ze porovnavas dva odlisne udaje, resp. dva udaje s ruznymi jednotkami??

48* 39.7815' je IMHO jina jednotka nez zapis typu 48* 39' 47'' (kteryzto je nejspis pouzit na host.sk) - prvni zapis je normalni 1 = 100 dilku, tak druhy zapis pouziva stupne a spl (a 1 = 60 dilku) ... coz by i priblizne odpovidalo ....
 

Re: Re: Re: Re: Re: Poloha objektov v FS a v reale   8. 4. 2004 / 13:30
jo jo .-))

jinak slušný rychlý převaděč všek těchto 3 typů zápisů je include in Ground 2k .....
 

Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ