FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 1. 12. 2024, svátek má Iva Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Poloha objektov v FS a v reale Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Poloha objektov v FS a v reale   8. 4. 2004 / 09:58
Sněhulák   
A seš si opravdu jistý tím, že je to až o 1 KM.....??????

To se mi zdá opravdu moc... Můj Krnov LKKR byl šibnutej taky ale tak max o 200m........ A neslyšel sem zatím od žádného czech developera, že by se setkal s větší odchylkou. Spíš řečeno na to, že u mě se sekl microsoft o 200m se spíš lidi divili...... Takže to na mě působilo jakože sem první, kterému se to stalo .-))

Jinak opravdu to pošoupni na reálnou pozici dle map a udělej i nový afcad..... .-))

Na tvorbu terénu se mi nejvíce osvědčil FSSCreator.. pokud nechceš jít cestou SDK .-))) (jak exclusion tak flat area či jak se to tam nazývá)

Teď mě napadla ještě jedna bláznivá věc.... ???
jsou totiž různé metody, jak zobrazit mapu (metody projekce)... je to nějaký topografický válec atd.... opravdu už si na to nevzpomínám, ale je to i v pilotkách pro plachtaře .-))))

Takže můžeš vzít několik map a ty můžou být různé....
Jde tedy o to z jakého typu map vycházet...
Když sem robyl Krnov, tak je fakt, že mapa z geodisu, kterou nám posíla zdenek tak ta sedí perfektně......
Ale např. orotofoto mapa, kterou má geodis na swém webu už je jinou metodou promítání udělaná a tudiš to NESEDÍ.....!!

Tak jestli není zakopaný pes třeba i tady... ?-)
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ