| | | textura na povrch scenerie - návod 1. 5. 2002 / 11:07 | Libor |
| | Na stránce texturovani scenerie jsem shrnul co možná jednoduše zkušenost s texturováním zemského povrchu. Postup se zabývá jen umístěním bitmapy na zemský povrch.
Vím, že je nás více, kteří se těmito pokusy zabývají. Snad někomu ušetřim nějakou hodinku tápání. |
| |
|
| | | Re: textura na povrch scenerie - návod 9. 5. 2002 / 17:55 | Martin Dytrych |
| | Je to dobrý, jen bych měl jeden dotaz - já dělám terrainmesh v LOD 10, předpokládám, že postup bude obdobný, jenom budou trochu jiné počáteční souřadnice a velikost oblastí, je to tak?
Přiznám se, že jsem ještě nezkoušel natáhnout žádnou texturu, protože stále ještě pracuji na tom terénu. |
| |
|
| | | | Re: Re: textura na povrch scenerie - návod 9. 5. 2002 / 19:48 | Libor |
| | To jsem ještě nevyzkoušel. Ale předpokládám stejně jako Ty, že to funguje tak, jak jsi popsal. |
| |
|
| | | | Re: Re: textura na povrch scenerie - návod 10. 5. 2002 / 07:59 | Rudy |
| | Jestli jsem Te dobre pochopil, tak chces texturovat relief v LOD10. SDK pro texturovani pouziva (alespon jine nechodi) pouze LOD13, ale to neni zadny zasadni problem. Proste jen fotomatumapu rozsekas na ctverecky ve vetsim rozliseni a hotovo. A kterej krasnej koutek meshujes? |
| |
|
|