| | | Dvaja ľudia zahynuli pri páde lietadla na Záhorí 16. 12. 2008 / 19:04 | |
| | | |
|
| | | Dvaja ľudia zahynuli pri páde lietadla na Záhorí 16. 12. 2008 / 19:08 | |
| | Ano, akurát som sa dozvedel z telky je to smutné, neviem čo mohlo biť pričinou tohto člietadla alebo pilota! |
| |
|
| | | Dvaja ľudia zahynuli pri páde lietadla na Záhorí 16. 12. 2008 / 19:14 | |
| | | |
|
| | | Dvaja ľudia zahynuli pri páde lietadla na Záhorí 16. 12. 2008 / 19:16 | |
| | To je hrozný a ještě k tomu takhle před Vánocema |
| |
|
| | | Dvaja ľudia zahynuli pri páde lietadla na Záhorí 17. 12. 2008 / 09:55 | |
| | Nevie niekto typ lietadla ? |
| |
|
| | | | Dvaja ľudia zahynuli pri páde lietadla na Záhorí 17. 12. 2008 / 10:00 | |
| | WT-9 Dynamic OM-COMPlet senickeho aeroklubu ...cest pamiatke clenom posadky |
| |
|
| | | | Dvaja ľudia zahynuli pri páde lietadla na Záhorí 17. 12. 2008 / 10:01 | |
| | | |
|
| | | Dvaja ľudia zahynuli pri páde lietadla na Záhorí 17. 12. 2008 / 11:21 | |
| | Videl som to zpravach. Ale take z toho halo urobili ze ked som isiel k TV mal som dojem ze sa zrutilo lietadlo zo 400 cestujucimi . Este ze take prehnane reakcie nedavaju pri kazdej vaznej auto nehode. Clovek by bol stale vsoku co zas apokalypsne stalo. |
| |
|
| | | Dvaja ľudia zahynuli pri páde lietadla na Záhorí 17. 12. 2008 / 12:09 | |
| | Hele, nema ULL zakazane litat IFR? |
| |
|
| | | | Dvaja ľudia zahynuli pri páde lietadla na Záhorí 17. 12. 2008 / 12:14 | |
| | A kto vravel, že to bolo IFR? |
| |
|
| | | | | Dvaja ľudia zahynuli pri páde lietadla na Záhorí 17. 12. 2008 / 12:38 | |
| | Pac jsem byl vcera plusminus tu dobu v teto oblasti Slovenska a o VFR nemohlo byt ani reci... |
| |
|
| | | | | | Dvaja ľudia zahynuli pri páde lietadla na Záhorí 17. 12. 2008 / 13:19 | |
| | no ono to vubec nemuselo být ULL. dynamik je certifikovanej i jako dospělý letadlo |
| |
|
| | | | | | | Dvaja ľudia zahynuli pri páde lietadla na Záhorí 17. 12. 2008 / 13:27 | |
| | | |
|
| | | | | | | Dvaja ľudia zahynuli pri páde lietadla na Záhorí 17. 12. 2008 / 13:29 | |
| | To by potom mal ale trojpísmenkovú imatrikulačku, myslím. A neviem ako Senica ale v Kráľovej pri Senci určite nie je možné pristávať za IMC. Je tam iba trávnatá dráha bez osvetlenia a nejakého vybavenia pre prístrojové priblíženie. |
| |
|
| | | | | | | | Dvaja ľudia zahynuli pri páde lietadla na Záhorí 17. 12. 2008 / 13:39 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | Dvaja ľudia zahynuli pri páde lietadla na Záhorí 17. 12. 2008 / 13:51 | |
| | asi ze stejnyho duvodu, proc nemuzes legalne po silnici vic jak 130, i kdyz mas auto vybaveny na 230 |
| |
|
| | | | | | | | | | Dvaja ľudia zahynuli pri páde lietadla na Záhorí 17. 12. 2008 / 14:26 | |
| | to smrdí ouředničinou..... |
| |
|
| | | | | | | | | Dvaja ľudia zahynuli pri páde lietadla na Záhorí 17. 12. 2008 / 13:57 | |
| | To že ULL nemôže lietať IFR som netvrdil (a ani netvrdím ja) (to jednoducho neviem).
To že sa Dynamik hmotnostne zmestí do ULL mu umožňuje byť zapísané ako ULL. A že si ho niekto dá zapísať ako "veľké lietadlo" je tiež jeho vec. Pravdepodobne (tiež sa v tom nevyznám, len tipujem) bude v prípade ULL výhodou asi nižšie poistné, dlhšie intervaly prehliadok, dostupnosť širšej skupine pilotov alebo niečo podobné a v prípade "veľkého" lietadla bude pravdepodobne možnosť robiť širší záber leteckých prác (možno vlekanie vetroňov,...)
Celé to je ale iba môj laický pohľad na vec. |
| |
|
| | | | | | | | | | Dvaja ľudia zahynuli pri páde lietadla na Záhorí 17. 12. 2008 / 16:54 | |
| | Rozdělení ULL/dospělý éro je hlavně daný hmotností, kdy základní model Dynamika se ještě vleze do ULL, ale Dynamiky se silnějšími motory, lepší avionikou, zatahovacím podvozkem, atd... se už do ULL nevlezou. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Dvaja ľudia zahynuli pri páde lietadla na Záhorí 17. 12. 2008 / 17:46 | |
| | Presne tak, dynamic je hodne na hrane, čo sa týka hmotnosti. A vlekať vlekal aj ako ULL. |
| |
|
| | | | | | | | | Dvaja ľudia zahynuli pri páde lietadla na Záhorí 17. 12. 2008 / 20:38 | |
| | Žádný ull nemá vybavení na IFR, je to nesmyslné, protože ul opravdu nesmí létat nejen IFR, ale ani v noci. To, že si tam někdo strčí umělej horizont je jeho věc (akorát je to éro těžší), každopádně žádný další IFR přístroje v ull nebývají (VOR ani GPS pro IFR jsem v ul ještě neviděl, což neznamená, že je tam někdo nemá, ale byl by to finanční i funkční nesmysl).
Každá nehoda je velmi smutná. Bohužel se nehody stávají a bohužel let za nepříznivých meteo podmínek je asi nejčastější příčinou nehod ull. Prosím nevztahujte toto k této nehodě, nevím o ní vůbec nic, co píšu je jen obecné konstatování.
Mrtvé piloty zachovejme v úctě a sami létejme opatrně. |
| |
|
|