FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 2. 12. 2024, svátek má Blanka Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Orto VFR CR Jeden příspěvek | Celý strom
Orto VFR CR   15. 12. 2008 / 17:53
Greno Zee
Abych moc nevetvil vlakno, tak zpatky na hlavni urovni

Na ten autogeb pouzivam AGenT. Je to o dost lepsi nez Anotator, hlavne to mnohouhelnikovy plochy vegetace a rady domu i objektu z knihoven. Taky to umi primo umistovat XML objekty, ktery to pak zkompiluje do BGLka, ale proti tomu mam dost vyhrad.

AGenT je soucasti UKVFR projektu, kterej uz je 3 roky mrtvej, ale porad ke stazeni na
http://www.vfraddons.co.uk/ukautogen_view.php
Nainstaluje se to is se spoustou knihoven objektu, ale ty ja nepouzivam Zatim si delam Tridy ceskych objekty a vyplnuju je objektama z Generic.bgl, abych se to pozdejc dalo vymenit za pekny cesky domecky bez nutnosti sahat na autogen.
Ten autogen delam s Google Earth otevrenym na druhym monitoru, protoze textury mam od cesminy v rozliseni 4,75 m/pixel a tam to tak moc neni videt.

Na alfa kanaly u textur pouzivam DTXBmp. Otevru texturu, poslu ji do normalniho editoru a vybarvim vodu cerne. Pak v DTXBmp obnovim po editaci, udelam alfa kanal z cerny barvy a ulozim.
 1x  
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ