| | | co to je autogen ? 13. 12. 2008 / 19:47 | |
| | pekny vecer chcem sa konecne spytat co je presne autogen..pocujem otom uz asi rok ale co je to neviem..je to nieco take ze to s napriklad ortofota spravy 3d ? aj od toho je forum dik a sorry za priblblu otazku |
| |
|
| | | co to je autogen ? 13. 12. 2008 / 19:55 | |
| | no napisem ti to asi takto aj ked neviem ci je to 100% spravne .. je to vlasnte rozmiestnenie alebo poukladanie domov stromov a ostatnych veci na zemi. napriklad ked mas ortofoto bratislavy tak upravis autogen tak aby domy atd. boli poukladane tak aby to sedelo s orto a bolo co najblizsie k realite . tot moj vyklad |
| |
|
| | | co to je autogen ? 13. 12. 2008 / 20:07 | |
| | Autogen jsou automaticky generované objekty (baráky, stromy, atd.) a zobrazuje se podle toho, jaký landclass má podsebou, je dost nepřesný a realitě se blíží maximálně typem budov, třeba na Mannhatnu nenajdeš dřevěnou chatičku. Takový opak k autogenu jsou originální 3D objetky ve scenerkách, které jsou přesně umístěné s reálnými texturami a přesnými tvary. |
| |
|
| | | co to je autogen ? 13. 12. 2008 / 20:10 | |
| | Autogen jsou AUTOmaticky GENerované objekty - zjednodušeně na texturách povrchu jsou (v jiném souboru) označeny oblasti, ve kterých se budou generovat stromy nebo domy. Zkrátka každý strom nemá v FSce přesně dané souřadnice, ale vygeneruje se až při načítání scenérie. |
| |
|
| | | | co to je autogen ? 13. 12. 2008 / 21:11 | |
| | To není přesné, domky i stromy autogenu jsou vždycky na stejném pevně daném místě. |
| |
|
| | | | | co to je autogen ? 15. 12. 2008 / 15:35 | |
| | To muze byt tim, ze jeho algoritmus neobsahuje nahodny prvek (random, counter apod.), takze ze stejneho vstupu vygeneruje vzdy stejny vystup. Nebo se pletu ? |
| |
|
| | | | | | co to je autogen ? 15. 12. 2008 / 15:48 | |
| | uprimne receno, bych takove chovani (resp. umisteni s pseudonahodnym generatorem s pevne danym seedem) ocekaval ... aby tam byla nejaka nahodnost v umisteni objektu v ramci jednotlivyhc cellu, ale pokazdy, kdyz tam poletis, aby byly rozmisteny tak jako vzdycky. |
| |
|
| | | | | | | co to je autogen ? 15. 12. 2008 / 16:38 | |
| | Presne tak. Nicmene hadat se s majiteli protichudnych nazoru nebudu, ani nemam chut investovat cas do overeni teto teorie, existuji mnohem lepsi zpusoby jak zabit cas
|
| |
|
| | | | | | co to je autogen ? 15. 12. 2008 / 15:52 | |
| | Nevím, jak se autogen přesně vytváří, ale jisté je to, že jeho objekty jsou vždycky na stejném místě a stejně natočené. Takže při tvorbě se každý objekt musí umístit na žádané místo. Jediná výhoda proti pevným modelům je v tom, že se nemusí pokaždé modelovat celý objekt, ale jen se označí kde má být a který objekt z knihovny to má být, ale nefunguje to tak, že by se jen označila oblast a FSka do nich sama nagenerovala zvolené objekty. |
| |
|
| | | | co to je autogen ? 14. 12. 2008 / 16:24 | |
| | Do jaké vzdálenosti se autogen generuje,já ho mám na 100% a z výšky 3000ft se generuje asi do poloviny monitoru.Lze to nastavením ,,někde"vylepšit.Mám Ge force 7600 G.Díky a nekamenujte mne |
| |
|
| | | | | co to je autogen ? 14. 12. 2008 / 16:28 | |
| | Myslím, že to nějak jde editací FS9.cfg , ale nepamatuji se přesně, kde se to tam dělá. Budeš to muset pohledat v historii... |
| |
|
| | | co to je autogen ? 13. 12. 2008 / 20:44 | |
| | diki dik. |
| |
|
| | | co to je autogen ? 13. 12. 2008 / 21:38 | |
| | autogen to je takový to, a používá se to na svařování |
| |
|
| | | | co to je autogen ? 13. 12. 2008 / 22:27 | |
| | Dobrý. Někdo se odlepil od FSky. |
| |
|
|