FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 2. 12. 2024, svátek má Blanka Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Ako spraviť lesík ? Jeden příspěvek | Celý strom
Ako spraviť lesík ?   13. 12. 2008 / 18:25
Lukyno
4afte. Mám taký problém. Robím scenérku, ktorej súčasť je aj lesík. Lenže je tam strašne veľa stromov a po jednom cez rwy 12 sa mi to už dávať nechce. neviete o nejakom lepšom riešení, ako spraviť lesík? najlepšie by bolo cez rwy12
25534 B / 600 x 450 / Bez názvu.JPG
 

Ako spraviť lesík ?   13. 12. 2008 / 18:28
Petr Slavíček   
Zkus tohle: http://www.vrtule.info/FS-Freeware/Make-FS-Scenery.html

Není to sice pro začátečníka úplně triviální, ale na lesíky by se ti to mohlo hodit
 

Ako spraviť lesík ?   13. 12. 2008 / 18:30
= M@trix! =   
udělaj tam pomocí ladclassu les a stromy se budou dělat autogenem ...
 

Ako spraviť lesík ?   13. 12. 2008 / 18:34
Lukyno
prepáč, ale nerozumiem čo mám ako spraviť
 

Ako spraviť lesík ?   13. 12. 2008 / 21:41
FSPilot   
Myslí to asi jako udělat jakoby malinký cell Akorát, že autogen se generuje jen jako velmi řídce osazená oblast stromy, jen používá texturu stromů na zemi. Řek bych, že kombinace RWY12 a toho landclassu bude asi ideální Na okraj nasázíš stromky, aby udělali vrstvu a shora to udělá landclass Na toto je dobrý Ground2k4
 

Ako spraviť lesík ?   13. 12. 2008 / 19:22
Stan   
To je presov,ze?
 

Ako spraviť lesík ?   13. 12. 2008 / 20:33
anatolij   
Trochu mimo tvou otázku, ale:
Bacha na takovou hustotu, zabije ti framerate. Pokud to tam nasázíš přes RWY12 nebo třeba Airport for Windows apod., pak bude nejspíš hrozně trpět GPU i CPU. Pokud bys to i tak chtěl mít takto husté, pak doporučuji to dělat třeba v gmax a sloučit všechny stromy do jediného objektu. V tomto případě by se pak nejspíše objevily problémy s průhledností, které bys vyřešil použitím textury s jednobitovým alphakanálem (po okrajích stromů by třeba prosvítala obloha). Takové řešení by hodně ulehčilo CPU a také by to o něco méně zatěžovalo GPU.
 

VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ