| | | Ako spraviť lesík ? 13. 12. 2008 / 18:25 | |
| | 4afte. Mám taký problém. Robím scenérku, ktorej súčasť je aj lesík. Lenže je tam strašne veľa stromov a po jednom cez rwy 12 sa mi to už dávať nechce. neviete o nejakom lepšom riešení, ako spraviť lesík? najlepšie by bolo cez rwy12 |
| |
|
| | | Ako spraviť lesík ? 13. 12. 2008 / 18:28 | |
| | | |
|
| | | Ako spraviť lesík ? 13. 12. 2008 / 18:30 | |
| | udělaj tam pomocí ladclassu les a stromy se budou dělat autogenem ... |
| |
|
| | | | Ako spraviť lesík ? 13. 12. 2008 / 18:34 | |
| | prepáč, ale nerozumiem čo mám ako spraviť |
| |
|
| | | | | Ako spraviť lesík ? 13. 12. 2008 / 21:41 | |
| | Myslí to asi jako udělat jakoby malinký cell Akorát, že autogen se generuje jen jako velmi řídce osazená oblast stromy, jen používá texturu stromů na zemi. Řek bych, že kombinace RWY12 a toho landclassu bude asi ideální Na okraj nasázíš stromky, aby udělali vrstvu a shora to udělá landclass Na toto je dobrý Ground2k4
|
| |
|
| | | Ako spraviť lesík ? 13. 12. 2008 / 19:22 | |
| | To je presov,ze? |
| |
|
| | | Ako spraviť lesík ? 13. 12. 2008 / 20:33 | |
| | Trochu mimo tvou otázku, ale:
Bacha na takovou hustotu, zabije ti framerate. Pokud to tam nasázíš přes RWY12 nebo třeba Airport for Windows apod., pak bude nejspíš hrozně trpět GPU i CPU. Pokud bys to i tak chtěl mít takto husté, pak doporučuji to dělat třeba v gmax a sloučit všechny stromy do jediného objektu. V tomto případě by se pak nejspíše objevily problémy s průhledností, které bys vyřešil použitím textury s jednobitovým alphakanálem (po okrajích stromů by třeba prosvítala obloha). Takové řešení by hodně ulehčilo CPU a také by to o něco méně zatěžovalo GPU.
|
| |
|
|