| | | dotaz na a310 12. 12. 2008 / 06:09 | |
| | | |
|
| | | dotaz na a310 12. 12. 2008 / 08:25 | |
| | | |
|
| | | | dotaz na a310 12. 12. 2008 / 08:40 | |
| | Myslim ze Breaking Action |
| |
|
| | | | | dotaz na a310 12. 12. 2008 / 08:50 | |
| | | |
|
| | | | | | dotaz na a310 12. 12. 2008 / 09:59 | |
| | No jo dik. Priste se podivam do slovniku |
| |
|
| | | dotaz na a310 12. 12. 2008 / 12:56 | |
| | Nejlepší je zeptat se ho, každej provozovatel to může mít jinak (závislost BA na x-wind etc.), obecně ale platí, že je to kolem fc 26 (tj. spodní limit MEDIUM to POOR). Ještě bývá rozdíl mezi T/O a ldg, na vzlet bývá požadavek na lepší BA
odpolední EDIT: tak by to snad mělo být fc 19 na přistání a 26 na vzlet, ale není to limit typu, nýbrž provozovatele. |
| |
|
| | | | dotaz na a310 12. 12. 2008 / 21:45 | |
| | no mě zajímá kolik má čsa na ladning u 310 |
| |
|
|