FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 3. 12. 2024, svátek má Svatoslav Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Simulator Aerolínií Jeden příspěvek | Celý strom
Simulator Aerolínií   7. 12. 2008 / 17:48
iffko
Existuje nieco taketo ? Moze byt aj online. AK hej tak dajte vediet Dakujem
 1x  

Simulator Aerolínií   7. 12. 2008 / 17:50
Mikel   
hledej na gůglu AVIOSIM...
 

Simulator Aerolínií   7. 12. 2008 / 18:07
Hippo
Krom toho se připravuje http://www.airwaysim.com/
 

Simulator Aerolínií   7. 12. 2008 / 18:09
Tragédie v JRD
ja te strelim. to zas bud uv praci ***** delat .)
 

Simulator Aerolínií   7. 12. 2008 / 18:22
A.J.Scandall   
Z toho si nic nedělej. Já zase v práci čtu noviny
 

Simulator Aerolínií   7. 12. 2008 / 20:31
Viktor17   
Tak to snad na dovolenou pojedu autem
 

Simulator Aerolínií   8. 12. 2008 / 09:41
A.J.Scandall   
Proč bych je nečet, vždyť každej odborník přeci ví, že jsme tam na h...., lítá to přeci samo (slyšim to ze všech stran, tak to bude asi pravda )
 

Simulator Aerolínií   8. 12. 2008 / 09:55
Tragédie v JRD
kurna. az ted mi doslo, co jsi tim vlastne myslel kdyz jsem si to s novinama precetl po prvy, tak jsem si te predstavil nekde v kanclu, kde cekas, nez ti prileti letadlo, a v ruce trimas mf des. d
 

Simulator Aerolínií   8. 12. 2008 / 13:49
A.J.Scandall   
Co mam v tý práci dělat, na netu bejt připojenej nemůžu, stavět modely taky ne, pít pivo taky ne, já si můžu opravdu tak nanejvýš číst noviny, maximálně si můžu hrát na to, že si hraju s FSkou, ale bohužel když poslouchám tu naši komunikaci a vidim ty naše postupy, tak si říkám, že to neděláme správně podle předpisu (ani my, ani řídící), takže to vlastně vůbec není věrohodný (to je hodně ironie a hodně rejpnutí směrem k místním diskuzím na téma, "jak se to má dělat a kdo co a kam smí a co ne a kam ať neleze")
 

Simulator Aerolínií   8. 12. 2008 / 13:59
Vita Zenisek
Ahoj Radime,
Na tu FS v práci pozor, abys nedopadl jak tenhle (zhruba ve 2:20):
http://www.youtube.com/watch?v=8yxDiN4a8vk

Víťa

 

Simulator Aerolínií   8. 12. 2008 / 19:57
Viktor17   
Hrát na to, že hraješ FSku? A taky se to tak seká a padá, jako FSka?
 

Simulator Aerolínií   8. 12. 2008 / 22:37
A.J.Scandall   
No někdy se to vo tu zem tak sekne...
 

Simulator Aerolínií   8. 12. 2008 / 23:12
Vita Zenisek
To je potřeba vypnout detekci krešů, to se ti to potom od té země tak zajímavě odrazí...
 

Simulator Aerolínií   8. 12. 2008 / 23:39
Kachna   
tak teď si budeš mset udělat u mě doma brygádu a umejt mi poprskanej monitor.

Jo, myslím, že někdy by bylo záhodno nejen vypnout Kreše, ale i opotřebení éra.
 

Simulator Aerolínií   9. 12. 2008 / 09:42
A.J.Scandall   
To bys ale přišel o práci!
 

Simulator Aerolínií   8. 12. 2008 / 09:57
Tragédie v JRD
jaj chlape, nevim nevim, jestli bys udelal dobre. je to asi pul roku, co jsem na nejmenovane dalnici predjizdel dodavku (jela neco kolem 150), a kdyz jsem koukl na ridice, tak normalne chlap, vylozeny noviny pres volant (shodou okolnosti mf des) a normalne cetl ... jako fakt, neveril jsem .)
 

Simulator Aerolínií   8. 12. 2008 / 10:09
Teflon_490   
A nebyl to anglican? Neridil nekdo na prave strane?
 

Simulator Aerolínií   8. 12. 2008 / 10:17
Tragédie v JRD
no nebyl. von to mel fakt hozeny pres volant... neveril jsem, ze je to mozny.. bylo
 

Simulator Aerolínií   8. 12. 2008 / 11:43
Toomitsch
Jel jsem s kamosem kamionem asi pred peti lety do Spainu a ve Francii borecek ze Slovenska mel na palubce notas a hral nejakou hru
 

Simulator Aerolínií   8. 12. 2008 / 11:58
Tragédie v JRD
flightsim? .)
 

Simulator Aerolínií   8. 12. 2008 / 12:18
Vita Zenisek
Ne. Truck Simulator
 

Simulator Aerolínií   8. 12. 2008 / 13:53
A.J.Scandall   
Hele a to by bylo vostrý, to by byl úchyl č.1

Jinak jednou mě taky napadlo, že bych si na nějaké lince zapnul FSku, letěl ten samej let s tím samým typem a dělal soutěž, kdo tam bude dřív

Jinak čtoucích řidičů dodávek a kamionů už jsem viděl asi pět...
 

Simulator Aerolínií   8. 12. 2008 / 14:03
Vita Zenisek
Viz tohle:
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=267292&lan=0

Ono je to tak ARAIG že kdo jednou zkusí nechce jinak....

Víťa
 

Simulator Aerolínií   8. 12. 2008 / 14:25
A.J.Scandall   
To je přesně můj případ. Kolikrát na to koukám a říkám si, že ta realita se už velmi blíží FSce. Jenom by to nemuselo být tak plynulý, občas nějaký trhání obrazu by té věrohodnosti reality prospělo. Ještě mi v té realitě chybí funkce Pause a Restart flight, to by se mi hodilo, když s tím někdy říznu, že bych si to jako zkusil ještě jednou.

Ještě by z palubní desky mohla vést pípa s počítadlem, a víc by mi už nechybělo
 

Simulator Aerolínií   8. 12. 2008 / 14:07
Mike2811
Bylo to taky součástí upoutávky na FSX, tam to bylo o to barbarštější, že neletěli v playstationu nebo jiném velkém jetu ale v malinké C208...
http://www.youtube.com/watch?v=4AJ1u-KHHgU až na konci
Porovnával jsi někdy, nakolik se shoduje počasí (hlavně vítr) v hladině, především v odlehlejších oblastech ?
 

Simulator Aerolínií   8. 12. 2008 / 14:32
A.J.Scandall   
No, porovnávám to téměř pokaždý, a v odlehlejších oblastech se to často s předpovědníma mapama neshoduje. Můj rekord je přelet Íránu, místo plánovaného protvětru 65kts jsme měli 105kts (po dobu dvou hodin, to jsme sežrali contingency fuel, capt.extra fuel a ještě jsme málem nedoletěli ani do Bukurešti), a pak jednou to úplně nesedělo nad Indickým Oceánem kolem rovníku, to byl sice vítr víceméně z boku, ale i ten dokáže let zpomalit (místo asi 30kts byl 100kts, takže čelní složka, jež v plánku byla as 3kts, byla 25kts, a tak nás to stálo jedno mezipřistání navíc na Seychellách). Ostatně, to mi moc nevadilo, Cloudbreak procedure v noci, silném turbulentním větru, a se základnou oblačnosti těsně nad minimální výškou pro klesání, to byla zkušenost, jakých moc nebývá (v současnosti je ten postup už zrušený a nahrazený podobným, jež se jmenuje VOR Z Rwy 13)


Jinak nad Evropou to většinou sedí velmi přesně
38703 B / 424 x 500 / FSIA.JPG
 

Simulator Aerolínií   8. 12. 2008 / 17:37
Mike2811
Mimochodem, když jsme u toho - další dva dotazy, jestli můžu:
1) kde ty předpovědní mapy najdeš ? Znám jich pár na jeppesenu, jsou dobré a docela se i shodují s IVAO (s realtiou snad víc ), ale docela mi tam chybí absence prakticky celé Asie. Neznáš nějaký další server ? Vám to asi obstarává plánovací oddělení, pokud se nepletu.
2) Nakolik reagujete když je ten vítr jiný než v předpovědi - změníte trasu, zklesáte do lepší hladiny, nebo jen začnete hledat letiště na mezipřistání ?
P.S: Na těch Seyschellách jsi byl s čím ? O cloudbreak procedure slyším prvně, ale určitě to muselo být adrenalinové přiblížení...
 

Simulator Aerolínií   8. 12. 2008 / 19:44
A.J.Scandall   
ad 1) Standardně nám ty mapy význačného počasí dává dispečink, ale pokud je potřeba, hledám je tady http://weather.noaa.gov/fax/otherfax.shtml (bohužel jsou na ní znázorněné jen jetstreamy, nejsou to přímo mapy výškového větru)

ad 2) Je-li vítr jiný, tak v první řadě přepočítáme, jestli palivo, které vezeme navíc (contingency fuel + capt.extra) zvýšenou potřebu pokryje. Pokud ne, tak si můžeme nechat dát PIREP (pilot report) od jiného letadla v jiné hladině, ale to většinou v odlehlých oblastech, kde předpovědi nejméně sedí, nebývá jednoduché, protože tam málokdo vůbec letí. Tak to lze udělat metodou pokus-omyl a jinou hladinu si vyžádat, bohužel mimo RVSM je nejbližší možná hladina vzdálená 4000ft (a protihladiny se tam nedávají ani nad FL410, narozdíl od Evropy), tak si musí posádka velice dobře promyslet, jestli jí to za to stojí.

Změna trasy není za letu úplně snadná, respektive jde to v civilizaci, ale tam zase předpovědi sedí. Přeplánování je možné, ale používá se to v jiných souvislostech.

Přistání na záložním letišti po trati v těhle končinách taky přináší nejednu komplikaci, proto je řešení jednoduché a většina lidí to dělá - vzít si víc paliva. Tlaky managementu na šetření vozením minimálního paliva navíc jsou akceptovatelné v civilizaci, nikoliv nad černým kontinentem či modrou plochou. Jednou jsem takhle nadoraz přes Afriku letěl, vyžadovalo to ale pečlivou přípravu a podporu ze strany firmy (komunikace se záložními letištěmi po trati, povolení etc.), naštěstí vítr nakonec seděl, a tak nám sedmihodinový let vyšel a to ještě se solidní zásobou. To je ale dlouhá story.

ad 3) byl jsem tam s CE-680


 6x  

Simulator Aerolínií   8. 12. 2008 / 20:35
Mike2811
Díky moc, další příspěvek putuje do oblíbených...
 

Simulator Aerolínií   8. 12. 2008 / 13:04
Toomitsch
Myslim, ze to byla nejaka FIFA nebo PES, flightsim urcte ne
 

Simulator Aerolínií   7. 12. 2008 / 19:10
pseudoMates
Vidim dobře, že je to onlinenovka a registrace je zdarma..?
 

Simulator Aerolínií   7. 12. 2008 / 19:13
pseudoMates
Registrace je sice zdarma, ale jedna hra je za 4 ojra.. Mno.. asi to prubnu.
 

Simulator Aerolínií   7. 12. 2008 / 19:21
Tragédie v JRD
ja uz se zaregistroval ..

uz se tam da nekde platit? nebo chapu dobre ze je to jeste zamcene, bo beta?
 

Simulator Aerolínií   7. 12. 2008 / 20:00
fred
kdyz sem se mrknul na forum tak sem pochopil, ze je zatim jen beta test, ale take vcera napsal admin na forum topic, ze je otevreni uz blizko bohuzel to "blizko" vic nespecifikoval... "I am confident that the release of AirwaySim's first public version is near. Define 'near' you ask? Well .. Cannot make any exact promises" takze jeste musime cekat.
 

Simulator Aerolínií   7. 12. 2008 / 20:08
SONP   
A hele, může se tam koupit i stopadesátčtyřka a jak čtyřicítka! To stojí za úvahu!
 

Simulator Aerolínií   7. 12. 2008 / 20:53
pseudoMates
Toužíš za 4 ojra zkrachovat hned ze začátku..?
 

Simulator Aerolínií   7. 12. 2008 / 22:49
SONP   
Poslechni, neprovokuj, jo? Až ty budeš svoje Áčka a Béčka spravovat podle manuálů výrobce z originálních náhradních dílů za velké peníze, budeme my naše sovětské stroje záplatovat a pájet za pár kaček!
 

Simulator Aerolínií   7. 12. 2008 / 22:56
Kachna   
nenech se rozhodit. Vždycky se nadávalo Ačáci, Béčáci, ale Tuplák, to je každýmu jasný, že je to výzva pro opravdový chlapy.
 

Simulator Aerolínií   8. 12. 2008 / 06:54
FSPilot   
Zásadní rozdíl je, že Ačka a Bčka jak stojí na zemi, tak prodělávají, protože se musí škudlit na náhradní díly, ale Tuplák, jak stojí na zemi, tak neprodělává tolik, jako když letí (míněno na spotřebu)
 

Simulator Aerolínií   8. 12. 2008 / 12:49
Atarian   
Ne jenom kdyz leti... On Tuplak ma na volnobeh stejnou spotrebu jako na hladine
 

Simulator Aerolínií   8. 12. 2008 / 13:12
kutak
možná i větší hehe
 

Simulator Aerolínií   8. 12. 2008 / 17:04
FSPilot   
Tak to se pak divím, že s sebou nevozí přídavné nádrže nebo cisternu v aerovleku
 

Simulator Aerolínií   7. 12. 2008 / 18:05
Tragédie v JRD
airline simulator do google... existuje toho docela hodne.

na jednom jsem delal, ale nikdy nedodelal. .)
 

Simulator Aerolínií   8. 12. 2008 / 17:30
iffko
Ty si na niakom robil ? A do akeho stadia si sa dostal ? Abo posli nieco ajk mas by som sa aspon mrkol
 

Simulator Aerolínií   8. 12. 2008 / 17:38
Tragédie v JRD
uz tam litaly letadla a vozilo to lidi .. ale pak jsem to vymazal ... a zacal psat odznova jako dalsi generaci .. a to uz nikdy nedodelal .)

 

Simulator Aerolínií   8. 12. 2008 / 17:49
skyfly
a ten prukaz ULL si si uz dodelal
 

Simulator Aerolínií   8. 12. 2008 / 17:54
iffko
Tak to dorob napad to je vyborny a mozno by si to dotiahol daleko ale asi neni cas vsak ?
 

Simulator Aerolínií   8. 12. 2008 / 18:27
Tragédie v JRD
mozna dorobim .. cas by i byl .. ale tak nejak nalada a motivace chybi ))
 

Simulator Aerolínií   9. 12. 2008 / 17:19
iffko
Hmm tak ako ta namotivovat? mohlo by to byt super. Sak moézno by som mohol prilozit ruku k dielu
 

Simulator Aerolínií   9. 12. 2008 / 20:59
Tragédie v JRD
) to je zatim ponekud predcasne .)
 

Simulator Aerolínií   7. 12. 2008 / 20:26
David Šollar   
Airline Tycoon
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ