FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 22. 2. 2025, svátek má Petr Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
IVAO 9.12.08 Českoslovinský letecký most - LKPR-LJMB Jeden příspěvek | Celý strom
IVAO 9.12.08 Českoslovinský letecký most - LKPR-LJMB   5. 12. 2008 / 01:40
Rozšafín Ctibum   
Další úterý, další akce - letecký most z Prahy do Mariboru. Se zajímavým přiblížením.. Další informace na stránkách české divize včetně dokumentu ke stažení - popis přiblížení v Mariboru.

Naslyšenou na frekvenci

38611 B / 550 x 338 / pr_mb_big.jpg
 

IVAO 9.12.08 Českoslovinský letecký most - LKPR-LJMB   5. 12. 2008 / 15:25
litinoveweedle (CSA381)
Tak podle toho priblizeni to odhaduju na hezkou rezbu nad LJMB. Nastesti nez se tam s ATR dokodrcam tak snad bude po nejhorsim.

Trochu se bojim se nezkusenych/nezodpovednych pilotu. Takoveho toho: Mapy nemam, proceduru neprostudoval, samolet naprogramoval a nejak pristanu ne? Jakej teardrop entry, vezmu to nejkratsi cestou, vzdyt to bylo v anglictine tomu ja nerozumim atd.. Zvlast jestli tam ARAIG opravdu nebude poskytovana sluzba radar.

Lepe receno TCAS si urcite zapnu.

Ale jestli se povede, tak to bude super event se zajimavym priblizenim.
 

IVAO 9.12.08 Českoslovinský letecký most - LKPR-LJMB   5. 12. 2008 / 16:41
kutak
takovejm bych dal bezmilosti banána
 

IVAO 9.12.08 Českoslovinský letecký most - LKPR-LJMB   6. 12. 2008 / 17:18
litinoveweedle (CSA381)
Tak jsem si prave zaletel priblizeni v LJMB a vsem co chteji pouzit na HOLD a STAR na FMC muzu klidne sdelit, ze to neni uplne dobry napad.:

1. FMC (AIRAC 0812) chcelo na mem ATR zaletet z GOLVA misto D9 MAR nejaky me neznamy bod, navic trochu mimo trasu. Nejlepsi je zaletet D9 MAR jako R147 GRZ VOR/DME a 9NM od DME MAR.

2. Pri holdu v FMC se dost tezko dodrzi prulet D11,6 MAR a D11,2 MAR (IF) lepe receno FMC si bud toci pred nimi nebo po nich. Navic se pri holdu nesmite dostat dale nez 12NM od MDE MAR - kvuli 4000ft vysoke tereni nerovnosti v okoli.

Nejlepe se mi osvedcilo nechat FMC letat hold pri sestupu z vasi letove hladiny do 4000ft a pak si posledni okruh zaletnout sam a pouzit pro nej LOC/DME MAR a pro kontrolu NDB MR. Potom jsem po preletu IF zacal naklesavat (do 3120ft). Pri rychlosti 200ias cca 1000ft/min a nad MR jsem byl mirne pod GS ve 3100ft, stacilo zapnout APP mode a trisknout s kramem na rwy.

Mala vyzva muze byt ubrzdit to tak, abyste mohli drahu uvolnit alepson pres pojizdeci A a nemuseli bracktrackovat rwy 33. Odhadem na to je nejakych 1300metru drahy, tak kdo to zvladne dostane cokoladu

Nesoudnym letavcum s B747/767 nebo A310/380 atd. musim sdelit, ze byste museli parkovat na draze, protoze na apron se nedostanete "taxiway C limit wingspan up to 36m" a s vasimi rozmery nepocitaji ani standy.

Takze tesne pro vsechny modifikace A320 a B737 a i tak bude na apronu hezka mackanice.

Tesim se na vas na eventu.
 

IVAO 9.12.08 Českoslovinský letecký most - LKPR-LJMB -- aerolinky   7. 12. 2008 / 10:36
marilynmanson
jake jsou slovinske aerolinie??nebo nějake ktere by se na letisti mohly objevit diky
 

IVAO 9.12.08 Českoslovinský letecký most - LKPR-LJMB -- aerolinky   7. 12. 2008 / 10:46
honza marek   
mám pocit že slovinská je Adria.
 

IVAO 9.12.08 Českoslovinský letecký most - LKPR-LJMB -- aerolinky   7. 12. 2008 / 10:46
marilynmanson
ok to uz mam,a jeste nejake?
 

FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ