Tak jsem si prave zaletel priblizeni v LJMB a vsem co chteji pouzit na HOLD a STAR na FMC muzu klidne sdelit, ze to neni uplne dobry napad.:
1. FMC (AIRAC 0812) chcelo na mem ATR zaletet z GOLVA misto D9 MAR nejaky me neznamy bod, navic trochu mimo trasu. Nejlepsi je zaletet D9 MAR jako R147 GRZ VOR/DME a 9NM od DME MAR.
2. Pri holdu v FMC se dost tezko dodrzi prulet D11,6 MAR a D11,2 MAR (IF) lepe receno FMC si bud toci pred nimi nebo po nich. Navic se pri holdu nesmite dostat dale nez 12NM od MDE MAR - kvuli 4000ft vysoke tereni nerovnosti v okoli.
Nejlepe se mi osvedcilo nechat FMC letat hold pri sestupu z vasi letove hladiny do 4000ft a pak si posledni okruh zaletnout sam a pouzit pro nej LOC/DME MAR a pro kontrolu NDB MR. Potom jsem po preletu IF zacal naklesavat (do 3120ft). Pri rychlosti 200ias cca 1000ft/min a nad MR jsem byl mirne pod GS ve 3100ft, stacilo zapnout APP mode a trisknout s kramem na rwy.
Mala vyzva muze byt ubrzdit to tak, abyste mohli drahu uvolnit alepson pres pojizdeci A a nemuseli bracktrackovat rwy 33. Odhadem na to je nejakych 1300metru drahy, tak kdo to zvladne dostane cokoladu 
Nesoudnym letavcum s B747/767 nebo A310/380 atd. musim sdelit, ze byste museli parkovat na draze, protoze na apron se nedostanete "taxiway C limit wingspan up to 36m" a s vasimi rozmery nepocitaji ani standy.
Takze tesne pro vsechny modifikace A320 a B737 a i tak bude na apronu hezka mackanice.
Tesim se na vas na eventu. 
|
|