Jednak to a jednak je to poměrně málo bolestný způsob, jak si vyzkoušet, zda je 767 trefa do černého, nebo ne. Ono se to totiž všude na internetových fórech (teď nemám na mysli pérák, ale spíš planesy a airwaysy) hemží kritikou, jak TVS posílá lidi na dálkové lety 737kama, v úpravě "sardinka", s mezipřistáním, ale nikde se nemluví o jedné podstatné věci a to, že cestovky začaly ježit chlupy když zjistily, že sedadlo v 767 je vyjde výrazně dráž, než na 737 (stačí jednoduchý odhad, 737-800 spotřeba 2,5t/h, MTOW 79t, 189 lidí, 767 5t/h, MTOW asi 160t, a plus mínus 260lidí). Takže dopředu vlastně nebylo moc jasné, jestli je tohle model cestování, který se uchytí v ČR. Jestli to Ludva s Heduš opravdu ocení a připlatí si, nebo jestli ten peníz navrch bude stát za to jen velmi omezenému počtu zájemců o dovolenou. A zavést nový typ není sranda (mě to stačilo jednou v životě a už bych se toho nikdy víc účastnit ani nechtěl),stojí to strašně peněz a času. A zjistit za chvíli, že to byl krok vedle... proto se od 767 v minulosti vždycky cuklo, a pronájem je vůči tomu poměrně snadný průzkum možností trhu |
|