FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 29. 11. 2024, svátek má Zina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Souradnice zadane v Groundu vs. souradnice ve FS Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Souradnice zadane v Groundu vs. souradnice ve FS   30. 3. 2004 / 10:27
xWing   
No tak o tom to by som vedel rozpravat historky.
Co sa tyka suradnic, tak som ich vlastne nikdy az tak nekontroloval, ale tiez mam to podozrenie, ze to neni to prave orechove. Zistil som to tak, ze mi nesedeli runway LZIB. Runway na orto boli aspon 200m od runway v FSke. Takze mi nic ine nezostavalo, len som orto usadil na runway FSky a dalej som sa uz nestaral, ci sedi aj nieco ine. Ale v zasade, ked som cez FSconnect porovnaval polohu v Grounde a v FSke, tak to na moje prekvapenie docela sedelo.
Co sa tyka verzie resample. Poradil by som Ti obligatne SEARCH )
Takze v podstate musis pouzit obe verzie z jednoducheho dovodu.
v1001 ma lepsi obraz i ked pouziva len nejake slabsie filtrovanie, ale nedokaze vytvorit okrajove textury ktore budes potrebovat ak by si orto robil ako VTP2 polygon, co asi urcite ano, pokial nemes presny stvorec tej orto.
v1002 ma horsi obraz ale pritom pouziva kvalitnejsie bikubicke filtrovanie, co naozaj doteraz nechapem. Ovsem zasa dokaze vygenerovat vsetky textury potrebne pre VTP2 polygon.
Ak som nieco napisal zle, tak uz ti pomoze jedine MARKY alebo sam PanBoh ))))
Praci zdar!
 
VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ