FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 21. 2. 2025, svátek má Lenka Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
RELAXace na LZKZ, ale pak..... Jeden příspěvek | Celý strom
RELAXace na LZKZ, ale pak.....   25. 11. 2008 / 21:18
Jandik   
Napřed pohodička v Košicích, ale pak ten nářez v Praze. Poklona pro řídící, můj GO AROUND a pak ta společná deaktivace odpovídačů... Jsem rád zpátky na IVAO a mezi vámi všemi létavci
26980 B / 600 x 480 / Screenshot 2008-11-25_19-28-49.jpg
 

....full skies @ LKPR   25. 11. 2008 / 22:28
Teflon_490   
Zase jedna super akce, takovej TCAS sem teda jeste nemel...jeden screen ukazuje ABOVE, dalsi BELOW, takze je to nutny spojit a dostanete vysledny prehled o tom, jak to v Praze vypadalo! Diky ridicim a taky pilotum za perfektni atmosferu.
31215 B / 600 x 480 / Screenshot 2008-11-25_21-34-21.bmp
31242 B / 600 x 480 / Screenshot 2008-11-25_21-34-23.bmp
35759 B / 600 x 480 / Screenshot 2008-11-25_21-32-44.bmp
14568 B / 600 x 480 / Screenshot 2008-11-25_20-47-05.bmp
12247 B / 600 x 450 / Screenshot 2008-11-25_20-46-54_AFR555.jpg
 

....full skies @ LKPR   25. 11. 2008 / 22:32
honza marek   
jo, byla to paráda.. skoro jak reál fakt moc pěkný
 

....full skies @ LKPR   25. 11. 2008 / 22:47
Kachna   
já přidám jden screen. Bohužel sem už od stoupání letěl bez AP. ATRka se mě rozhodla virtuálně zabít. Takže sem si o hodinu delší let užil dosytosti. Sice sem měl několik pkusů o zapnutí ap, ale většinou končily silným nezdarem. A ve finýlem sem na RASIMem přišel i HT1000. jeden z pokusů o zapnutí Ap ve vyčkávání.
41604 B / 600 x 450 / bezap.JPG
 

....full skies @ LKPR   25. 11. 2008 / 23:07
RabbiT_CZ
Po delší době jsem si taky zaletěl a opět organizátory chválím za skvělej event. Takovej Provoz jsem v praze fakt nečekal. Ještě že jsem si dal palivo na 45min. holdingu. Mě naštěstí letadlo nezradilo, ale zradil jsem se sám, když jsem místo ILS na rádiu naladil OKL a suveréně pak nahlásil "EST ON LLZ" a byl jsem dost vedle A nakonec radost z letu dokonal bird strike Druhej pilot zahlásil "holy crap" a nějakej pták mi rozbil okno
38068 B / 600 x 450 / fs9 2008-11-25 22-12-01-34.jpg
 

....full skies @ LKPR   25. 11. 2008 / 23:12
Teflon_490   
Podle tech prasklin to spis vypada na tri mensi Co to je za addon co tohle provede?
 

....full skies @ LKPR   25. 11. 2008 / 23:25
RabbiT_CZ
Je to FS2CREW pro Wilco Airbus Series 1
Toto se mi ale stalo poprvé a dost mě to překvapilo.

PS: Na nějaký emergency jsem se ale vybodl. Za prvé k tomu neumím pořádně frazeo a zadruhé by si o mně mysleli že už mě nebaví holdovat
 

....full skies @ LKPR   25. 11. 2008 / 23:14
pseudoMates
Tak si to přece jen byl ty, kdo mi říkal, že pojíždí přes "Cyril" a odpovědí na "přistání povoleno" bylo, že "dráha volná".. Nebyl jsem si jistej, jestli si tvoje ctěné jméno pamatuju správně.. tak jak je vidět, tak ano..
 

....full skies @ LKPR   25. 11. 2008 / 23:19
Kachna   
no, říkal si když v češtině, tak pořádně, ne No, dráha volná syším dost často v práci na radiu.
 

....full skies @ LKPR   25. 11. 2008 / 23:24
honza marek   
jn. když už normálka "jedna", "dva", "tři" česky, tak pěkně i písmenka "Oto", "Karel",..
 

....full skies @ LKPR   25. 11. 2008 / 23:28
pseudoMates
No moment.. Ty ses ohlásil: "Tower, síesej nula dva nula, established runway dva čtyři".. Jako českogličtinu nemám rád.. Takže buď anglicky, nebo česky.. To nemění nic na faktu, že anglická hláskovací abeceda se používá i v české komunikaci..
A "dráha volná" je AFISáckej výraz. Jako pilot IFR v podstatě papouškuješ, co ti řídítko řekne..
 

....full skies @ LKPR   25. 11. 2008 / 23:38
Kachna   
v zásadě asi tak. nesnášim papouškování. V reálu je to většinou směs všeho možnýho. Takže asi tak.
 

....full skies @ LKPR   25. 11. 2008 / 23:39
FSPilot   
No čoveče, jako starého simptáka bych čekal, že budeš i umět vyplnit FLP, jestli jsem ze screenu poznal správně, že jsi byl CSA020
 

....full skies @ LKPR   25. 11. 2008 / 23:41
Kachna   
sem si chtěl posychrovat HLV 4F čily sem to napsal do trasy.
 

....full skies @ LKPR   25. 11. 2008 / 23:44
Atarian   
Jenze v pseudo-realu je to uplne jinak, vis chlapecku!!!??!!!
 

....full skies @ LKPR   25. 11. 2008 / 23:45
FSPilot   
 

....full skies @ LKPR   25. 11. 2008 / 23:57
kutak
v reálu kolikrát na Radaru piloti odpoví na kdejakou instrukci jenom volačkou. Zkus to udělat na IVAO a hnedka dostaneš vynadáno, že máš readbackovat
 

....full skies @ LKPR   26. 11. 2008 / 00:02
orangi
No ono je to tak ze treba dodrzovat nejake pravidla. Co myslis ze by sa dialo keby niekto kto ma na sieti nalietane 1hod. by takto odpovedal. Myslim ze by to bol bordel.
 

....full skies @ LKPR   26. 11. 2008 / 00:06
Atarian   
Jiste! Buzerace musi byt! Hned jak se pripoji... do nej!
A nasi pseudo-soudruzi z nas vychovaji dokonaly jedince... budeme lepsi nez v realu!

(teda jestli bude koho vychovavat....)
 

....full skies @ LKPR   26. 11. 2008 / 00:18
orangi
Nemyslel so to tak zle. Proste ak su na oboch stranach rozumny ludia tak buzeracia vobec nemusi byt.
 

....full skies @ LKPR   26. 11. 2008 / 00:23
kutak
jj to je jasna věc však nebudeme šmelit to oč se IVAO snaží, tedy navodit dojem reálu
 

....full skies @ LKPR   26. 11. 2008 / 00:41
pseudoMates
Takhle to brát ale nesmíš.. Bo přijdou mravokárcové, kteří nejen, že mají svatozář a můžou ti diktovat, co je vlastně správné a co ne, ale dokonce si vlastním mozkem (teda pokud se tak tomu prejtu, co tam mají, dá vůbec říkat mozek) vymyslí, že každej, kdo někoho upozorní na nějakou chybu a snaží se ho posunout někam dál, co se týče vědomostí, tak vlastně jen buzeruje.. Vždyť oni jsou ti, co všechno vědí nejlíp, všemu strašně rozumí a do všeho vidí (hlavně do řízení letadel, tam jsou si jisti v kramflecích)..
Vždyť když se to tak vezme.. Tenhle svět díky nim nepotřebuje žádný instruktory v žádném odvětví.. Však jen nechme lidi, ať se to naučí sami.. Vlastníma chybama, ať se to naučí.. Třeba lítat.. Něco se ti nepovede, nevadí, prostě spadneš, vezmeš jiný éro a dáš si to znova.. Akorát nesmíš spadnout z moc velký vejšky, bo jinak by ses mohl zabít.. Ale to nevadí.. Hlavně, že nebudeš muset poslouchat keci někoho, kdo v tom má o trochu větší praxi a může ti poradit, jak na to.. Může tě na chybu upozornit.. Ale to je přece zbytečný..
Takže už žádní instruktoři..! Už jen mravokárci..
Olééé..)

To kdybys náhodou nevěděl, o čem mluvim, tak o tomhle..: http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=265335&lan=0
mimo jiné teda..

Doblou noc..
 

RELAXace na LZKZ, ale pak.....   26. 11. 2008 / 07:17
Jakub Koutný TVS461
No Vítám Tě z5 Co tě k tomu vedlo chlape???
 

RELAXace na LZKZ, ale pak.....   26. 11. 2008 / 09:19
Jandik   
Kubo, to ty musíš vědět nejlépe. Po odchodu z vedení BWA a vůbec celé virtuální společnosti BWA jsem se vrátil zpět k TVSv, pro kluky občas něco udělám, nějakou liverku, MTLko, nejnověji dokončuji FScrew peo FSPax namluvenou pro TVSv. V současné době jsem registrován právě u TVSv na charterové a dálkové lety a u SkyEuropevirtual na linky a létám jen tam kam RElaxáci létají a mám strašnou radost, když vidím online 8 relaxáků na síti (to u BWA nikdy nebylo). Vedlo mě k návratu na Ivao několik faktorů. První: slyšet ostatní létavce na síti. Druhý: zažívat opět let plný vrušení. Třetí: zažívat respekt u pseudořízení Další: naučit se zase něco nového, být jak v reálu atd atd atd. Létal jsem chvilku na Vatsimu, ale to je jako když lítáš na severním pólu, pořád sám. Tady jsem rád a doufám, ře bude zase prča jako včera na Ivau.
ahoj
ESK015H
30018 B / 600 x 480 / Screenshot 2008-11-18_19-50-43.jpg
 

RELAXace na LZKZ, ale pak.....   26. 11. 2008 / 14:38
Jakub Koutný TVS461
No ja na Vatsimu taky chvíli létal s tebou pokud si vzpomínáš A říkal sem hned že to není jak na IVAO Nicméně sem rád že si zpátky na IVAO! K relaxum sem chtěl taky ,ale v době kdy mi klekl PC s Fskou sem nemohl nic dělat a zkoušky v Insbrucku odložit. Poté co sem dal Fsku dohromady se mi Od SkyEurope neozvali Nicméně za TVS létám rád tak se někdy možná uvídíme na síti TVS461
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ