| | | ILS+GLIDE 6. 5. 2002 / 18:31 | |
| | panove,vim ze to jde ale pristavat na klapkach 15 s B737 )))..
No chci se zeptat,jestli by nekdo neumel opravit drzeni Glide v ILS priblizeni s B737 od DF.jako vetsine mi lita hodne pod.
popripade jak to resit???
diky |
| |
|
| | | Re: ILS+GLIDE 6. 5. 2002 / 19:05 | Vláďa |
| | Už jsem se s tím vyrovnal, protože +/- přiblížení na rwy24 LKPR ze 4000ft po protnutí G/S se Bulík propadne, ale když pak přidávám klapky na přistávací konfiguraci a snižuji rychlost, jsem cca na OM zpět na glidu. Pak to beru do ruky a práááásk - potlesk z kabiny.
Prý se to nechá ovlivnit rychlostí / naložením DF, ale pro protnutí G/S při 170 / 180 kts to moc neplatí.
Jinak podle mě DF využívá vlastní autopilot MSB737 a ten se takto chová ( |
| |
|
| | | | Re: Re: ILS+GLIDE 6. 5. 2002 / 20:40 | Marek Mincbergr |
| | Ja se s DF vetsinou blizim k ILSu tak na 210kt, kdyz portnu LOC ta odbrzduju tak na 180kt (furt samozrejme klapky odpovidajici rychlosti, spis vetsi), kdyz se hne G/S tak stahuju na 170 a pri protnuti na 160. Pak postupne odbrzduji az na Vref+5 (Vref z FMC, pokud letim bez nej tak na cca 138-140). Furt je to na A/T a v pohode, zadny podlitnuti. Pri vlastnim pristani pak tak pri 500-200AGL vypinam AP a drzim to rucne, protoze ten AP je kre**n a neumi s tim poradne pristat. Takze bohuzel jen CAT I a kdyz hodne zavru jedno oko, tak to nekdy vyjde i na CAT II, ale CAT III nikdy Nevim , proc to na Ruzyni staveli, kdyz tam tak nejde pristat. Teda ve FS... |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: ILS+GLIDE 7. 5. 2002 / 09:31 | Vita Zenisek |
| | Ahoj Marku!
Me teda DF pristane az na zem a podrovnava slusne. Seda pekne na zadni. Pravda, mockrat jsem to nezkousel, protoze koho by uspokojily autolandy ze? Takze uz od NER to beru do teplejch a nemam s AP problem )
Vita |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: ILS+GLIDE 7. 5. 2002 / 10:00 | Marek Mincbergr |
| | A jdes na Vref nebo nad ni. Ja si drzim Vref+5 a kdyby takhle piloti pristavali ve skutecnosti, tak mame plnej hangar letadel na prohlidkach po Hard landing. Jo a mas to doufam pod FS2002
Marek |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: ILS+GLIDE 7. 5. 2002 / 12:01 | Vita Zenisek |
| | Mam to pod FS2002. Jdu lehce nad. Spise Vref+10. Pravda, dosed je tvrdsi nez kdyz to ridim ruco. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: ILS+GLIDE 7. 5. 2002 / 20:01 | |
| | ja normalne dodrzuju priblizovaci proceduru(flapky 10 a 170-180kn,podle toho jestli jsem nad 50tun presne na one dot,ale vzdy me ho podlitne???????blbe napsany ero( |
| |
|
|