FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 28. 11. 2024, svátek má René Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Přistání s ATC Jeden příspěvek | Celý strom
Přistání s ATC   26. 3. 2004 / 13:14marat
Už se mi několikrát stalo s DF 737, že v ILS -těsně před dráhou mě ATC pošle Go- around . To se snad proboha v reálu stát nemůže - vždyť přece existují mapou dané vyčkávací prostory a pokud vás ATC pustí již za tento prostor neměla by vás stáhnout prakticky z prahu dráhy !
Je to tak ve skutečnosti , nebo ne ? Dá se to ve FS 2000 nějak řešit ? Mám např.stáhnout provoz ze 100% na míň ?
 

Re: Přistání s ATC   26. 3. 2004 / 13:19
Tragédie v JRD
Mno .. ATC ve FS2004/2002 je v tomhle znacne "nedokonaly" (diplomaticke vyjadreni)... ale pletes i veci, ktere spolu nesouvisi ...

ale na druhou stranu , abych ATC ve FS2004 nekrivdil ...
me prekvapilo, jak se ATC veFS2004 vyporada s provozem na London City, kde si s mistnimi pomery ATC poradi nad ocekavani dobre ... (priletavajici traffic Vs. backtrakujici letadla na vzlet .... )
 

Re: Re: Přistání s ATC   26. 3. 2004 / 13:39PavelS
Jak se to dá vypořádat v 2002/4 netuším, ale v reálu se to stát může a stává se. Vždycky může dojít k tomu, že někdo nestihne vyklidit ( porucha něčeho), vjede traktor na drahu apod...

Jinak souhlasím, že by to nemuselo být pravidlem.



 

Re: Re: Přistání s ATC   26. 3. 2004 / 16:35Foxx
Co můžu posuzovat , tak se ATC ve FS04 zlepšili. Při provozu nastaveném na 70% se mi málo kdy stane že mě pošlou dokola a taky jestli se nepletu FS02 neznal go to position and hold (sorry za mou angličtinu), což značně urychluje odlety. Jedinou brzdoü zůstavají teda "plazící se" cessny který sednou skoro na práh a pak se k prvnímu výjezdu sunou půl hodiny
 

Re: Přistání s ATC   26. 3. 2004 / 13:46
Hoaker
No ja nevim, ja napriklad vcera letel s CSA254 z LKPR do LIPZ a hosi v Benatkach tam meli trosku "bordel" kdyz si poskladali za sebe spatne letadla podle rychlosti, takze kdyz jsem dostal se svym 737 povoleni k priblizeni byl jsem cislo tri a za mnou sel jeste jeden borec... nacez mne ridici na vezi zacal buzerovat at zpomalim, pricemz jsem letel na 165 IAS a bylo to tak tak... no kdyz po asi minute zjistil, ze to ATR prede mnou opravdu stale vic dohanim, tak seznal, ze to asi nevyjde a zhruba na urovni Middle marker mne poslal go around, pochopitelne za meho patricneho slovniho komentare
 

Re: Re: Přistání s ATC   26. 3. 2004 / 14:05PavelS
No jestli Tě opravdu buzeroval TWR , ať zpomalíš, tak jsi ho měl poslat někam ( italsky nejlépe ) , protože rychlost přiblížení může nařizovat zásadně APP . TWR Tě - pokud uzná, že to nevyjde - může poslat GA...

PavelS
 

Re: Re: Re: Přistání s ATC   27. 3. 2004 / 22:52
MilanP
Nezda se mi Pavle, ze by tower nemela pravomoc naridit redukci rychlosti v pripade potreby... U posledni HDFlyinu jsem to udelal nekolikrat. Je problem kdyz jeden leti priblizeni 140kt a druhy za nim 170kt....
 

Re: Re: Přistání s ATC   26. 3. 2004 / 14:11marat
Odpoví mi někdo jak je to ve skutečnosti ? Např. u STAR LKPR jsou jasně dané vyčkávací prostory a pochybuji, že letadla krouží ještě někde mimo ně a někdo ten "zmatek" má pod kontrolou. Mimochodem létám jako pasažér dost často a nikdy jsem nezažil, že by nás stáhli z finále na ILS . Když už jsme dostali kolečko navíc, tak to bylo v uctivé vzdálenosti od letiště - z toho usuzuji, že se to odehrálo v mapou přesně vytýčeném prostoru.
 

Re: Re: Re: Přistání s ATC   26. 3. 2004 / 14:32PavelS
Jsou dvě rozdílné věci:

-vyčkávání ( v obrazci - ne v prostoru- jak se to tu nazývá ; slovo prostor se užívá při VFR typicky : " Vyčkávejte v jižním prostoru ")

- Go Around nebo Missed Approach procedura .

Čili pokud vyčkáváte ( =holdujete ) a čekáte až odfoukají sníh například, je to vyčkávání v nějakém tom obrazci , obvykle daleko od letiště , souhlasím, nikdy na finále , resp. v ILsu.
Pokud jste usazeni v ILSu, z X důvodů můžete dostat GoAround a pak se netočí do žádného obrazce prostoru, ale definovaně podle mapy ( přerušovaná čára ) letíte obvykle v ose dráhy , stoupáte do bezpečné výšky a potom zatočíte na nějaký radionavigační bod a tam si vás vezme APP a něco s vámi udělá. tato procedura není sice úplně běžná, ale je standardní a jako cestující se s ní dříve či později potkáš...
Pokud lítáš jako pasažér VFR, tak kolečko ( doslova kolečko : "OK-OPB jednu třistašedesátku doleva, děkuji" ) na finále dostat můžeš, jako kdekoliv jinde...
 

Re: Re: Re: Re: Přistání s ATC   29. 3. 2004 / 04:36CSA 2604
přesně tak. může se to stát a stává se to. já jsem toho jako pasažér byl sám svědkem. Ch. de Gaulle, pravé poledne, short final, samozřejmě podvozek venku, klapky téměř naplno, výška tipuju max. 200 m a dokola. Docela blbě se pak stíhají navázný lety. )
 

VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ