| ![](/img/tree_first_line.gif) | ![](img/nic.gif) | ILS-trenink 24. 11. 2008 / 19:54 | |
| ![](img/nic.gif) | Ahoj, jake je podle vas nejlepsi letadlo na trenik ILS nebo jake pouzivate?Nemyslim tim PMDG apod. nejake mensi |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | ILS-trenink 24. 11. 2008 / 19:56 | |
| ![](img/nic.gif) | asi tak... cokoliv? klidně i defaultní cessna. ten přístroj je více méně podobnej všude, takže je to asi fakt celkem jedno. |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | ILS-trenink 24. 11. 2008 / 19:56 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | ILS-trenink 24. 11. 2008 / 20:07 | |
| ![](img/nic.gif) | Já prferuju na trénink radionavigace jedině B350 Digoš přístroje..takže příprava na větší a celkem ovladatelný ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | ILS-trenink 24. 11. 2008 / 20:11 | |
| ![](img/nic.gif) | Diky vsem dal sem si svuj 1st ILS land V ostave diky, jo a ten B350, kde se da stahnout? nebo myslis default? diky cau |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | ILS-trenink 24. 11. 2008 / 20:15 | |
| ![](img/nic.gif) | Default Ten uz je v FS-ke |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | ILS-trenink 24. 11. 2008 / 20:24 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | ILS-trenink 24. 11. 2008 / 20:27 | |
| ![](img/nic.gif) | Mne to netreba ![](images/smile/01.gif) ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | ILS-trenink 24. 11. 2008 / 23:34 | |
| ![](img/nic.gif) | díky za ten link na B300! Je to super stroj, moc příjemný na ovládání a ten cockpit je parádní, zrovna si zkouším NDB přiblžení v Kundovicích ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | ILS-trenink 24. 11. 2008 / 20:18 | |
| ![](img/nic.gif) | kdybych zde mohl vyjadrit svuj nazor tak jsem si vzdycky pro instrumentalni trenink obecne pral mit ve FS Zlina s vybavenim co ma CEF ale nejni, a ja VC delat neumim ![](images/smile/02.gif) |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | ILS-trenink 24. 11. 2008 / 20:32 | |
| ![](img/nic.gif) | Na začátek určitě ideální věc je CO NEJPOMALEJŠÍ LETADLO, aby ti dovolovalo dělat větší odchylky a měl jsi víc času na opravy a postupně zrychlovat přes toho B350 třeba až na boeinga, kde už není pak moc čas přemýšlet, co udělat, jinak jsi přeletěl a totéž platí pro všechny druhy přiblížení. Jak VOR/DME, tak NDB/DME nebo NDB/NDB atd. ![](images/smile/01.gif)
Takže cessnička je moudrá volba, ale pokud se cítíš na tu B350, tak proč ne, ale budeš mít víc práce ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | ILS-trenink 24. 11. 2008 / 21:15 | |
| ![](img/nic.gif) | Ono s tou B737 to jde relativne snadno, pokud si natrimujes klesani presne do osy Ja zacinal na Flight1 C421, L410 a pak az po dloooouhe dobe s PMDG. Ale prvni pokusy byly samo s default cessnou, sice letani nic moc, ale aspon anunk o tom ziskas |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | ILS-trenink 24. 11. 2008 / 21:31 | |
| ![](img/nic.gif) | Jde o to, že když na to šáhne člověk, který o ILSu neví vůbec nic, tak přecejen u 737 nemá šanci něco zaletět Tam už to chce mít aspoň trošku v ruce ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | ILS-trenink 25. 11. 2008 / 03:14 | |
| ![](img/nic.gif) | Muzu vrele doporuci nektery Piper od DreamFleet. Sice neco stoji, ale pouzivaji RealityXP budiky a ma v sobe i komplet simulaci Garminu430. Ja osobne citim VELKY rozdil mezi pouzivanim defaultnich pristroju a nebo pristroju se super plynulyma rucickama pri IFR litani.Pomuze to hodne (hlavne pri rucnim litani ). |
| |
|
|