Když jsem zkoušel maps2bgl pro fsx, udělal jsem si plac kolem Mošnova, potom Olmík a Štbk. Vždycky jsem to pak zkoumal v mixéru a bez problému. Na tvůj popud jsem proto vystrnadil z hangáru sršňáka a oroštoval to z Mošnova přes Libavou (tam mám jen default scenery) a vlítl ve 400kts do holomóckýho ortha a ... čéče - rozmázlý jak ty popisuješ to nebylo. Je to jen pár 20x20km čtverců, takže je otázka, co by to dělalo kdyby to ortho byl nějaký pořádný souvislý kus. FSX.cfg nijak tuněnej nemám, LOD radius medium, texture res. 15cm, global texture high, aniso, target framerate 60 - ale běhá mi to tak mezi 20-40 fps v těchto scenerkách (7600GT).
Ty píšeš, že máš bglka + bmp. U mě ne. Maps2bgl to všechno hází i s mipmapama do cca 10MB kusů bglek bez složky texture. Ale nevím, v jakém rozlišení to finální ortho je. Z googlu to stahuje tiles v rozlišení tuším 2m/pixel a pak si to nějak převzorkovává.
Však to prubni, třeba ti to pojede líp. |
|