FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 19. 2. 2025, svátek má Patrik Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Ortofoto -- FSX -- blurries - How To ?? Jeden příspěvek | Celý strom
Ortofoto -- FSX -- blurries - How To ??   19. 11. 2008 / 20:50
Sněhulák   
když už se tu přemýlají všechny ty maps2bgly a tileproxy tak namířím dotazem do achylovy paty snad každé verze fsky co se týče ortofoto scenerek .-(( BLURRIES .-(

FSX.cfgo mám vytuněný na max tak jak píší všichni všude na avsimech, phil na blogu atd...

KLASICKÉ FSX defaultní textury se mi nemáznou snad NIgDY.. ani když s nějakou rourou to valim multibrutálně rychle nad terénem..... to se max nestihají překreslovat mipmapy a někdy to je trošilinku vidět...

Mám své vlastní ( http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=245170&lan=0 ) 4mpx orto a jakmile lítám nad ním mám problémy .-(( po načtení scenerky OK ale stačí frčet tak cca 20km a fska X jakoby vůbec neřešila, že by měla laskavě načíst nějaký další textury .-(( prostě najednou člověk letí nad naprostou mazaninou .-(( které neodpovídají snad ani ty nejmenší mipmapy...... když to zapauzuju tak se to zpomatovává tak cca 3-5min než se mazanina překreslí zpět v pěkné orto .-(((
Mé orto je powered by Anatolij tools pro FS9, tedy klasicky malé bglka + bmp v texture diru, textury jsou DXT1 s mipmapami.....

Jak šlapé orto v FSX Vám? a případně čím jste potunily fsXo aby to bylo lepší? či případně co by mohlo být špatně na mém ortu?? Předpokládám, že je spíš problém někde v mém ortu nebo v tom, že hold ani FSX pořádně není kovaná na orto bez blůrýsů... .... ?
Přítomnost nějaké jiné špatné scenerky či addonu je mimo hru páč krom orta je to FSX v defaultu s accel.+SP2.. jedinou scenerkou je free mesch ČR...
 

Ortofoto -- FSX -- blurries - How To ??   19. 11. 2008 / 21:23
Mike2811
Nevím přesně o co go, ale FSka je automaticky vychovaná na to, aby když nemá výkon, tak první oškubala právě textury, takže asi to chce pomalejší letadlo nebo rychlejší hardware. Jinak znám lepší cestu než pauzu, hochy z Redmondu možná napadlo, že by na tom občas někdo chtěl vyrobit screen, a tak implantovali fci refresh scenery - nacvakej si to na nějakou klávesovou zkratku...
 

Ortofoto -- FSX -- blurries - How To ??   19. 11. 2008 / 22:42
stanono
Ako sám píšeš veľmi záleží na tweakovaní FSX.cfg. Dôležité je nastavenie FPS - odporúčajú sa skôr nižšie hodnoty 12-20, pri vyššom nastavení to FSX nestíha. Mne sa podarilo s FSX dostať na hranicu cca 100 knots, pri ktorej sa textúry stihli prekresľovať.
 

Ortofoto -- FSX -- blurries - How To ??   20. 11. 2008 / 11:59
Stew
Když jsem zkoušel maps2bgl pro fsx, udělal jsem si plac kolem Mošnova, potom Olmík a Štbk. Vždycky jsem to pak zkoumal v mixéru a bez problému. Na tvůj popud jsem proto vystrnadil z hangáru sršňáka a oroštoval to z Mošnova přes Libavou (tam mám jen default scenery) a vlítl ve 400kts do holomóckýho ortha a ... čéče - rozmázlý jak ty popisuješ to nebylo. Je to jen pár 20x20km čtverců, takže je otázka, co by to dělalo kdyby to ortho byl nějaký pořádný souvislý kus. FSX.cfg nijak tuněnej nemám, LOD radius medium, texture res. 15cm, global texture high, aniso, target framerate 60 - ale běhá mi to tak mezi 20-40 fps v těchto scenerkách (7600GT).

Ty píšeš, že máš bglka + bmp. U mě ne. Maps2bgl to všechno hází i s mipmapama do cca 10MB kusů bglek bez složky texture. Ale nevím, v jakém rozlišení to finální ortho je. Z googlu to stahuje tiles v rozlišení tuším 2m/pixel a pak si to nějak převzorkovává.
Však to prubni, třeba ti to pojede líp.
33134 B / 600 x 480 / mo001.jpg
30481 B / 600 x 480 / st001.jpg
42875 B / 600 x 480 / st002.jpg
46409 B / 600 x 480 / st003.jpg
40663 B / 600 x 480 / st004.jpg
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ