| | | Concorde 18. 11. 2008 / 16:21 | |
| | Caute.Prosim Vas co je to to za ADD-ON Concord-u ?? Dakujem |
| |
|
| | | Concorde 18. 11. 2008 / 16:25 | |
| | | |
|
| | | Concorde 18. 11. 2008 / 16:50 | |
| | To je hračka s podobou Concorde
Opravdový addon je od SSTSIM. Pro FSX se pak teprve ve fázi betatesterů. |
| |
|
| | | | Concorde 18. 11. 2008 / 16:54 | |
| | to máš Gusto naprostou pravdu......hodně promáklá záležitost,zatím jsem neměl tu čest se s tím adonem setkat osobně ale co sem zatím udajně slyšel,tak je docela těžký ho rozchodit. |
| |
|
| | | | Concorde 18. 11. 2008 / 16:56 | |
| | To nám, co máme FS9 udělá určitě velkou radost, když je to pro FSX. |
| |
|
| | | | | Concorde 18. 11. 2008 / 16:59 | |
| | Ikdyby byl pro FS9...tak bych do toho asi nešel...zbytečně moc složitej addon....ale fajnšmekr si bude určitě chrochtat. |
| |
|
| | | | | | Concorde 18. 11. 2008 / 17:16 | |
| | Nie nie SSTSim Concorde je pre FS9, pre FSX sa iba pripravuje. |
| |
|
| | | | | | | Concorde 18. 11. 2008 / 18:23 | |
| | Přesně tak Filipe.
Je pravdou,že to je skutečně pro opravdové fajnšmekry.Zvláště když se rohodnou létat podle navigace Delco-crousel CIVA.Dost hodin jsem s tímto strojem nalétal,ale tu CIVU jsem nikdy nevyužíval,protože má jiný fomát souřadnic než jaké k bodům napsal route finder. |
| |
|
| | | | | | | | Concorde 18. 11. 2008 / 18:24 | |
| | A to je problém je převest ? |
| |
|
| | | | | | | | | Concorde 18. 11. 2008 / 18:26 | |
| | Když já neměl kárku,abych je převez |
| |
|
| | | | | | | | | | Concorde 18. 11. 2008 / 18:27 | |
| | Sám jsi si odpověděl . převést a převézt je rozdíl |
| |
|
| | | | | | | | | | Concorde 18. 11. 2008 / 18:38 | |
| | náhodou CIVA je super. já s tím kdysi v pravěku odnavigoval patnáctihodinový let praha jakarta a to byl nářez. ono to má například omezenou paměť na body, takže tam je potřeba za letu dopisovat další a další, a to martirium, než se to uvede do provozu ... prostě hardcore
doporučuju vyzkoušet ... http://www.simufly.com/ins/index.html |
| |
|
| | | | | | | | | | | Concorde 18. 11. 2008 / 18:42 | |
| | No proto jich měl Conorde víc,které pracovali za sebou,aby si měl čas datlovat tam další |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Concorde 18. 11. 2008 / 20:23 | |
| | To je špatná odpověď. Většinou měli ve všech stejné body pro případný výpadek jedné a tři nezávislé bloky se používaly pro zálohu a pro vzájemné zpřesňování - aktuální poloha se počítala "průměrem" dat ze všech tří. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Concorde 19. 11. 2008 / 16:47 | |
| | tak tak ... sice šli použít nezávisle, ale správně to je jak píšeš ... |
| |
|
| | | | | | | | Concorde 18. 11. 2008 / 18:27 | |
| | I prd... Ty souřadnice stačí zaokrouhlit.
Ale s tou civou bych si přes oceán netroufal, protože se mi strašně rychle znepřesňuje. (na to jsem si tu už stěžoval). Není sice problém jí zaalignovat znova pomocí DME, ale nad oceánem v dosahu tak nějak žádný DME nebejvá... |
| |
|
| | | | | | | | | Concorde 18. 11. 2008 / 18:32 | |
| | No Pepo asi bych se bál použít CIVU pro proceduru,zváště zaokrouhlenou |
| |
|
| | | | | | | | | | Concorde 19. 11. 2008 / 06:43 | |
| | Jakou proceduru máš na mysli? Na odlety/přílety se stejně snad používat ani nesmí... |
| |
|
| | | | | | | | | Concorde 18. 11. 2008 / 20:25 | |
| | A to je na reálně namodelované inerci to krásné, chvilka napětí, když se po nějaké době bez dosahu DME blížíme k pevnině a vydrželi jsme nedívat se na mapu. |
| |
|
| | | | | | | | | | Concorde 19. 11. 2008 / 12:31 | |
| | No jo, ale bezpečnosti provozu to asi moc neprospěje, když tam chydím odchylku na dvacet mil od trasy Myslíš že tenkrát to fakt lítali jako "trasa s překvapením"? |
| |
|
| | | | | | | | | | Ked už je reč o INSkách. Vie tu niekto ako používať a zprevádzkovať INS v IL-62 od PT? Alebo aspon kde nájdem návod? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | IL62M_V1_03_eng.pdf
strana 71 - 74 |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Dakujem Tak daleko som sa v tom pdfku nikdy nedocital. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | inac mozem povedat ze je to velmi sikovna vec, ak si niekedy lietal s CIVA tak s tymto nebudes mat problem, podobny princip, cestou tam datlujes body, oproti KLN to ma vyhodu ze tam vies dat suradnice cez klavesnicu, ale zasa nevyhoda ze musis mat suradnice kazdeho bodu a ak Ta nejaky ATC posle na nejaky bod ktory nemas v plane tak je s tym problem, musis to hladat v mapach a podobne. Ale hlavna vyhoda je ze to slape ako hodinky, sam si vypocita pred otocnym bodom kedy ma zacat tocit v zavyslosti na uhle vektorov, a podobne. Ako sikovna masinka pre velkych chlapcov. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | No budem to teda pokusat Je to zaujimava vecicka,ako cely Il-62. To s ATC sa ma niako netýka,lietam offline,a ak by som aj išiel online tak z Iljušinom by som si určite netrúfal. Dakujem za rady |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Preco ? Ved staci do FPL napisat "In order to avoid noise please keep enough distance from me"a nebudes sa musiet bat |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Aj to je riešenie Len s šedesatdvojkou mam nalietané žalostne málo tak ak pôjdem na online určite s niečím čo už mám v ruke. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Jen technická: I-21 je supr, ale skutečně pro velký kluky je NAS-1 letcí na AN-24RV a Tu-134 vědí o čem mluvím |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | Oni Ruský experti povymýšlali všelijaké srandy aby ich molodci nezablúdili po svete Ma to svoje čaro Ja si sem tam zaletím na An-24RV aj na 134ke ale NAS-1 mi slúži len ako štýlová výzdoba kokpitu |
| |
|
|