FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 28. 12. 2024, svátek má Bohumila Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
UNABLE CRZ Jeden příspěvek | Celý strom
UNABLE CRZ   13. 11. 2008 / 19:59
Figi
Caute piloti.Mam taky problem ze ked chcem letiet z Kosic tak to nejde.Nahadzem vsetko do FMC ale FMC stale hlasi UNABLE CRZ.Robi to len pri LZKZ na inych letiskach to nerobi.V com prosim Vas moze byt problem ?? inak lietadlo je PMDG 737-700
 

UNABLE CRZ   13. 11. 2008 / 20:03
Rozšafín Ctibum   
Pravděpodobně moc těžké letadlo na moc vysokou FL. Hlásí, že při dané konfiguraci není schopen dosáhnout dané letové hladiny.

 

UNABLE CRZ   13. 11. 2008 / 20:11
Figi
uz som to napravil dakujem za radu
 

UNABLE CRZ   13. 11. 2008 / 20:04
Koprik
...pravdepodobne tam mas zadanou prilis vysokou letovou hladinu, kterou B737 behem relativne kratkeho letu neni schopen dosahnout.Zkontrolujj si to!
 

UNABLE CRZ   13. 11. 2008 / 20:06
Serž   
je to vahou era
 

UNABLE CRZ   13. 11. 2008 / 20:05
Tragédie v JRD
kam z tech kosic letis, jakou hladinu tam bouchas?
 

UNABLE CRZ   13. 11. 2008 / 20:12
Figi
LZKZ-LZIB 28000ft ako vzdy
 

UNABLE CRZ   13. 11. 2008 / 20:19
kajbo
lietas za SkyEurope? ak ano tak ESK pouziva na tento let FL240
 

UNABLE CRZ   13. 11. 2008 / 20:34
Priskac   
a na toto si prisiel ako?
 

UNABLE CRZ   13. 11. 2008 / 20:34
Figi
ano lietam za Sky ale ja som videl 28000ft
 

UNABLE CRZ   13. 11. 2008 / 20:56
kajbo
no kamos mo rozpraval. neviem co je natom sice pravdy ale pozna sa s nejakym pilotom ESK a od toho vie ze ESK lieta vo F240. no ale bolo to davnejsie a mohlo sa to zmenit.
ale aj tak je to optimal pre taky kratky let
 

UNABLE CRZ   13. 11. 2008 / 21:03
Figi
no ja sa pre zmenu osobne poznam a stale som v kontakte s jednym nemenovanym kapitanom u sky europe
 

UNABLE CRZ   13. 11. 2008 / 21:15
Teflon_490   
Na tenhle let je ok a bez problemu i FL320, kdyby to na tomhle legu bylo povoleny, nic na tom nemeni to, ze za chvilu zase klesas. Tech 280 je tam max kvuli omezeni z jinych trati.
 

UNABLE CRZ   13. 11. 2008 / 21:21
pseudoMates
Je to omezení sektorizace ACC, stejně jako v CZ.. Na let LKPR-LZIB je taky max. CFL270.
 

UNABLE CRZ   13. 11. 2008 / 21:22
Teflon_490   
Jo, tak nejak sem to nekdy nekde cetl, jen sem se nemohl vymacknout
 

UNABLE CRZ   13. 11. 2008 / 21:23
pseudoMates
 

UNABLE CRZ   13. 11. 2008 / 23:58
Koprik
a jeste pred par lety jsem v realu planoval pro byzjety LKPR - LZIB vzdy jen FL240 a naprosto to stacilo!
 

UNABLE CRZ   14. 11. 2008 / 00:27
pseudoMates
já taky nikde nepsal, že FL270 je jediná možná použitelná.. Já psal, že je to maximální hladina, kterou si můžeš plánovat..
A btw.. jestli jsi pro trať LKPR-LZIB plánoval FL240, tak jsi jí plánoval špatně..
Na východ se lítá v lichých hladinách..
 

UNABLE CRZ   14. 11. 2008 / 10:03
Koprik
...no o tom zadna, ale mam pocit, ze tam byla nejaka finta. Ted uz si ale presne nepamatuju, jestli na vychod bylo FL 230 nebo 250 a zpatky FL240.
 

UNABLE CRZ   13. 11. 2008 / 21:06
Toomitsch
Neni na 180nm FL280 prilis?
 

UNABLE CRZ   13. 11. 2008 / 21:08
Figi
no mozno to je aj moc lebo to lietadlo vyleti do 28000 a hned za chvilu zacne klesat
 

UNABLE CRZ   14. 11. 2008 / 08:56
Grasshopper
Jak kdy... Ale obecne se letadla snazi letat co nejvyse to jde. Duvodem je nizsi spotreba paliva, vyssi rychlost a treba i lepsi vitr ve vysokych hladinach. Let z Prahy do Kosic jsem behem doby, co linka existovala, absolvoval asi padesatkrat a vzdycky jsme zebrali o vyssi hladinu nez umoznuje planek. Nekolikrat nam ATC umoznilo i FL 410/400. V hladine to pak vychazelo okolo 5 minut

Jako "pravidlo palce" se nekdy rika, ze se vyplati stoupat vyse, pokud clovek nastoupanim hladiny ziska alespon 8 NM cestovniho letu. Je to logicke - stoupanim se spali palivo navic, ktere se pak musi zase usetrit ekonomictejsim letem ve vyssi hladine.

Pokud se na trati vyskytuje silny vitr, je treba zvazit i ten. Jet stream vetsinou kulminuje v hladinach 320-350, a vyse uz zase slabne. Takze pokud trat vede proti vetru, vyplati se jit co nejvyse. Pokud fouka do zad, muze byt dobry napad zustat niz nez je obvykle (s NG i v hladinach 360-370, ktere jsou spise domenu klasiku) a jetu do zad vyuzit. Pokud tam neni turbulence - tu cestujici vetsinou moc neocenuji.
 

VWAC
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ