| | | DF 737-400 23. 3. 2004 / 19:03 | |
| | Celkem casto se mi stava, ze se mi pri pristani normalne propadne do zeme. Nesetkal jste se s tim nekdo? Delam neco spatne? Rychlost mam tak kolem 135 |
| |
|
| | | Re: DF 737-400 23. 3. 2004 / 19:07 | |
| | no, pro začátek bych ti doporučil omezit spotřebu alkoholu ))
Just kidding....
Obligátní odpověď: mě to nedělá....
Karel |
| |
|
| | | Re: DF 737-400 23. 3. 2004 / 19:08 | |
| | mozna jsi pristal jenom tvrde a FSka tak simuluje ze jsi urval podvozek |
| |
|
| | | | Re: Re: DF 737-400 23. 3. 2004 / 19:14 | |
| | no pri takove rychlosti to musi dosednout jako do perinky, kdyz pri 170 to pristava v klidu |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: DF 737-400 24. 3. 2004 / 01:22 | |
| | No ... ono nejde ani tak o rychlost pristani, ale i o zpusob jakym tim sekl o zem (bez ohledu na rychlost) .....
To ze se letadlo propada je bud chyba scenerie (nepravdepodobne), a nebo urvani podvozku (pravdepodobne) ... |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: DF 737-400 24. 3. 2004 / 09:19 | |
| | No, zas tak bych to netvrdil, že do peřinky. Viz. aerodynamika. Ti to jednoduše upadne. Pokud se ti to nestane při 170 kt tak to bude tou rychlostí. To by jsi pak mohl říct, čím menší rychlost, tím víc peří v peřině. To je sice pravda, ale platí to pouze v rakvi. )
Jak jsi na tom s palivem? Jestli máš plné nádrže, tak se nediv.
Já s ním sedal při 145 a vždy v poho. |
| |
|
| | | Re: DF 737-400 23. 3. 2004 / 19:24 | |
| | Jasně. Zaryje se ti především předek, viď. Tak to mi dělalo, když jsem před dosednutím nevypnul autopilota. On to prostě někdy nezvládl a už jsem čumákem ryl runway. Doporučuji před dosednutím vypnout autopilota, alespoň u B737. Hodně úspěchů !!! |
| |
|
| | | | Re: Re: DF 737-400 23. 3. 2004 / 19:28 | |
| | nee, uplne naopak. Zaryje se hlavni podvozek, ale jsete pred tim, jede tak pul sekundy po RWY jako nic a pak najednou bum |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: DF 737-400 23. 3. 2004 / 23:32 | |
| | Můžu tě uklidnit, u DF se mi to občas stávako taky. Většinou to bylo, když jsem ho moc podrovnal. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: DF 737-400 24. 3. 2004 / 10:31 | |
| | To já bych se určitě zamyslel i nad možností chyby ve scenérii - za předpokladu, že se to děje na tom samém letišti. V opačném případě jde opravdu o chybu pilota - už jsem přistával mockrát s plnými nádržemi (po startu a malém kolečku zpátky na zem), ale já osobně spíš ničim přední podvozek.
Napadá mě - na kolika jsi měl klapky a air breaks? |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: DF 737-400 24. 3. 2004 / 10:52 | |
| | Napadá mě - na kolika jsi měl klapky a air breaks?
air breaks???? co to je?
..ale i tak tohle by vliv mít nemělo, klapky musíš použít a pokud používáš spoilery před dosednutím, tak se nediv, že to řachne na zem.
Chyba pilota - plné nádrže na přistání. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: DF 737-400 24. 3. 2004 / 11:06 | |
| | Za air breaks se omlouvám, ale tuším, že jsem to takhle někde četl pojmenované spoilery (už tu chybu neudělám). Já osobně spoilery používám těsně před dosednutím cca na 30% a kráseně se mi to přilepí k zemi. Má otázka směřovala přesně k tomu, že předčasné jejich použití vede k nešetrnému bouchnutí o zem. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DF 737-400 24. 3. 2004 / 11:12 | |
| | No tak tohle je fakt blbina jak hrom, tobě se zdá, že se to přilepí, možná v simu, ale zkus se podívat na základy aerodynamiky a pochopíš, proč tak prskám. Ty totiž s tím érem doslova práskneš o zem. A v reálu, je to pecka jak hrom, když ti to upadne. |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DF 737-400 24. 3. 2004 / 11:33 | |
| | Tak jsem zase o něco chytřejší a pokorně se skláním před znalostmi druhých. Jen se mi jevilo prostě použití spojlerů jako vhodné zejména proti odskočení letadla - také se mi to stávolo... Tím těsně před dosednutím jsem měl namysli tak vteřinu, ale asi i to je chyba - musím se hodně učit, hodně učit. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DF 737-400 24. 3. 2004 / 11:44 | |
| | Máš pravdu, že se spoilery používají mimo jiné proti odskakování, ale určitě by se neměly použít před dotykem hlavího podvozku se zemí, v tom případě by se snad urval Ale pokud je před přistáním nastavíš do pozice ARM, tak se ve správnou chvíli vysunou samy. Jestli máš možnost, tak zajdi na skutečné letiště, pozorování přistávajících letadel je dost poučné. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DF 737-400 24. 3. 2004 / 11:47 | |
| | Buhužel ve FS se neurve a tak to zavádí - no není to úplně dokonalý. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: 7x: Re: Re: DF 737-400 24. 3. 2004 / 12:32 | |
| | A aby jsi se necítil tak zle, tak všichni se máme stále co učit. Je to jen o zkušenostech, které získáváme všichni postupně. ) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: 7x: Re: Re: DF 737-400 25. 3. 2004 / 12:40 | |
| | A proto nezbývá než poděkovat - nebýt tohohle serveru, tak si s těma letadlama budu mlátit o zem a nic se přitom nenaučim. Myslym si, že s malejma érama už mi to docela jde, ale ty větší potvory si občas nedaj říct.
A jen tak tak mimochodem - addon tleskání cestujících je zajímává věc, ale existuje spíš nějaký analyzátor letu, kde bych se dověděl jak jsem třebas někde chyboval? - Mám namysli např. kde jsem moc stratil výšku, rychlost, kde jsem za to vzal moc zprudka, jak jsem přistál a tak? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: 7x: Re: Re: DF 737-400 25. 3. 2004 / 12:57 | PavelS |
| | FS Maintenance , zkus najít , ale je to placený a docela drahý. Na druhou stranu to asi opravdu je to, to chceš. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: 7x: Re: Re: DF 737-400 25. 3. 2004 / 14:16 | |
| | Jo, ten je dobrý, ale jen pro FS2002. Škoda, že není i rpo FS2004.
A co se týká hlavně přistání, tak sim má položku letová analýza, kde jde se podívat jak s tím člověk letěl. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DF 737-400 24. 3. 2004 / 12:42 | PavelS |
| | Obecná poznámka ke spoilerům :
u DF se mi jejich "násilné" použití před dotekem zdá nejen proti předpisům, ale i nesmyslné, protože DF lze posadit ( ručně ) naprosto dokonale a vše je víceméně jen o rychlostech ( ještě počítejte s větrem ).
Ovšem pro např. TU-154 se zkušení sovětští piloti naopak předháněli, kdo přistane jemněji a k tomu se používala právě technika otevření spolierů před dotykem. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DF 737-400 24. 3. 2004 / 12:49 | |
| | Jenomze TU-154 je trosku jina "kava" Prece jenom je to porad spis "stihacka" nebo strategicky bombarder, nez dopravni letadlo, alespon co se letovych vlastnosti tyka |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DF 737-400 24. 3. 2004 / 12:46 | |
| | Dosednuti by melo idealne vypadat tak, ze po podrovnani nechas letadlo "vyplavat", to znamena, ze nechas postupne opadnout rychlost a tim tak z metru az dvou krasne dosednes jako do perin |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DF 737-400 24. 3. 2004 / 16:05 | wilco |
| | Dosednuti by melo idealne vypadat tak, ze po podrovnani nechas letadlo "vyplavat", ...
To je co???
Podla mna je "vyplavat" to, ze ero ti pri podrovnani vystupa tzn. ze si nepodrovnal spravne! Podrovnanie ma vyzerat tak, ze menis iba uhol nabehu pri zachovavani vysky a vytracani rychlosti. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DF 737-400 25. 3. 2004 / 14:56 | |
| | Pod pojmem "vyplavat" myslim stav, kdy podrovnas a malinkou chvili nechas letadlu tak metr nad zemi pomalu opadavat rychlost, tim docilis naprosto nejmekciho pristani... to je osobni zkusenost napriklad pri pristani s Turboletem |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DF 737-400 24. 3. 2004 / 16:06 | David Cerny |
| | Nesouhlas
1) vyplavani je pojem oznacujici situaci kdy pilot pri výdrži prilis pritahne a letadlo opet zvysi vysku nad zemi (v radu desitek centimetru, v krajnim pripade v radu metru)
2) posuzovat pristani podle toho jestli bylo mekkte ci tvrdsi (zamerne nerikam tvrde) je nesmysl. Idealni pristani je do DOTYKOVE ZONY (touchdown zone).
Pristani jako do perin v pulce drahy je ti na dve veci... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DF 737-400 24. 3. 2004 / 17:06 | |
| | No prostě tak jak mezi sebou piloti říkají: ať s tím praštíš, jak s tím praštíš, stejně budou tleskat ))) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DF 737-400 24. 3. 2004 / 18:37 | |
| | A úplně super je, když ještě navíc všichni můžou odejít po svých ) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DF 737-400 24. 3. 2004 / 19:30 | |
| | To je fakt škoda, že už někdo nevymyslel to tleskání cestujících i ve FS. To by byla bomba! Také si snad zasloužíme pochvalu ne? I když jen virtuální. Ale snad by to nebylo složité ne? Ale já se v nastavování zvuků nevyznám, tak snad to někdo s programátorů skusí. AHOJ |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DF 737-400 24. 3. 2004 / 19:53 | |
| | To by snad neměl být problém, stačí nahrát potlesk a přimíchat k WAVu se zvukem dotyku pneumatik s dráhou Nemůže to někdo s lepším audiovybavením zkusit udělat? Byl by to docela unikátní add-on k FSce! |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DF 737-400 24. 3. 2004 / 20:41 | |
| | No, nevim co by na tom bylo unikatniho ... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DF 737-400 24. 3. 2004 / 20:47 | |
| | Nebo už to někdo udělal? Ale sranda by to byla. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DF 737-400 24. 3. 2004 / 22:46 | |
| | Tak nejak mi uchazi smysl takoveho "addonu" |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DF 737-400 24. 3. 2004 / 22:58 | |
| | No jak psal kolega, tak si občas zatleskání zasloužíme. Přece se jednou za čas přistání musí povést každému |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DF 737-400 25. 3. 2004 / 07:31 | |
| | Takový addon již existuje....a potlesku se kapitán dočká pouze tehdy, pokud letí spořádaně. Pokud ne, cestující ječí a potlesk po přistání se nekoná. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DF 737-400 25. 3. 2004 / 08:42 | |
| | To chci nevis jak se to jmenuje ? nemam tuseni pod cim bych to mohl nekde najit |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DF 737-400 25. 3. 2004 / 09:10 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DF 737-400 25. 3. 2004 / 10:02 | |
| | Sice me mrzi, ze to je placene, ale tobe presto diky za informace a linky |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DF 737-400 24. 3. 2004 / 20:47 | Mirek |
| | Luďku,vidím,že se dneska nenudíš. Kdybys přišel tak bych ti také zatleskal.Dík za SMSku |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DF 737-400 25. 3. 2004 / 10:27 | |
| | No ne jen ze to vymysleli, je na to cely add-on.
Cestujic nejen tleskajio, ale i krici hruzou. (Alespon se to pise, osobne jsem nezkousel).
Ale pry zatleskaji jen v pripade, ze v prubehu letu nedoje k situaci ze by kriceli hruzou |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: 8x: Re: Re: Re: DF 737-400 25. 3. 2004 / 09:20 | |
| | Jo, ale dokud nezavolají TV NOVA. A nezačnou tam všem nadávat, jaké jsou chudinky. )))) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DF 737-400 25. 3. 2004 / 09:29 | |
| | Ale na druhou stranu je tvrdší přistání šetrnější na gumy než peřinkové. |
| |
|
|