| ![](/img/tree_first_line.gif) | ![](img/nic.gif) | optimalizace scenérie 12. 11. 2008 / 16:07 | |
| ![](img/nic.gif) | Zdravím všechny.
Poskládal jsem scenérku ale mám problém. Velikost je 50MB bgl a 20MB textury.
Mě to sice šlape (Dual Core 4000+ 512Atina), ale chtěl bych se o ni podělit a tak bych byl rád kdyby mi někdo poradil jak ji optimalizovat. (teda jestli to vůbec jde) |
| |
|
![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | optimalizace scenérie 12. 11. 2008 / 16:20 | |
| ![](img/nic.gif) | No ja akorat vim ze sem někde četl ,že exituje nějaký programek na zmenšení velikosti textur. Vím že se to zmení na 1 pětinu. Tak mam udělaný textury v FS že mám textury domu co mají třebas 25Kb a já mám velikost 5kb bez ohledu na kvalitě. Kdyžtak mě někdo opravte |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | optimalizace scenérie 12. 11. 2008 / 17:15 | |
| ![](img/nic.gif) | s tím bez ohledu na kvalitu si dovolím dost zásadně nesouhlasit , kde nic nejni , tam ani čert nebere
|
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | optimalizace scenérie 12. 11. 2008 / 21:20 | |
| ![](img/nic.gif) | Nebyl to převod na formát DTX3 ? |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | optimalizace scenérie 12. 11. 2008 / 22:47 | |
| ![](img/nic.gif) | Neměl si na mysli DXT3 ? ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | optimalizace scenérie 13. 11. 2008 / 09:44 | |
| ![](img/nic.gif) | Tež jsem si to vždycky plet Jinak na toto funguje Image Tool ![](images/smile/06.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | optimalizace scenérie 13. 11. 2008 / 12:50 | |
| ![](img/nic.gif) | Aby bylo jasno v pojmech , 32 bitové textury se ve scenerkách prakticky nepoužívají , ve FS9 se z 90% používají DXT1 , které jsou při dané velikosti nejvíc komprimované. Pokud ovšem ve scenerii zmenším texturu , která měla rozměry 1024x1024 na 256x256 , budu v té textuře mít 16x méně bodů a kvalita se tudíž podstatně zhorší |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | optimalizace scenérie 13. 11. 2008 / 13:45 | |
| ![](img/nic.gif) | copak čert, ale ani smrt... |
| |
|
|