| | | Tile Proxy rozlišení 8. 11. 2008 / 22:08 | |
| | Ahoj, chtěl bych se zaptat, jestli jde nějak poštelovat rozlišení stahovaných textur. Zdá se mi, že by to mohlo být ostřejší Alespoň tedy mapy na googlu zobrazují povrch detailněji, než jak to mám ve FS. Jde to poštelovat?
Jinak je to tedy nádhera a konečně se dá létat pořádně VFR |
| |
|
| | | Tile Proxy rozlišení 8. 11. 2008 / 22:10 | |
| | sorry to ti bohuzel neporadim,ale shanim nejaky dobry textury poli,nevis o nejakych? dik predem |
| |
|
| | | | Tile Proxy rozlišení 8. 11. 2008 / 22:15 | |
| | | |
|
| | | Tile Proxy rozlišení 8. 11. 2008 / 23:07 | |
| | Predpokladám, že je to FS2004 z pomerne malej výšky - tu to už asi lepšie nebude. FS2004 má limit rozlíšenia textúr 4,75 m/pixel (LOD 13). Rovnako by si dopadol aj pri použití komerčných scenériek s ortofotomapami.
Vo FSX to už ide nastaviť aj na 2,3 m/pixel (LOD 14), 1,1 m/pixel (LOD 15), 60 cm/pixel (LOD 16) až 30cm/pixel (LOD 17).
Ak lietaš nad terénom dostatočne vysoko (700-1000 m) je pre VFR slušne použiteľné aj rozlíšenie textúr 4,75 m/pixel vo FS2004. |
| |
|
| | | | Tile Proxy rozlišení 8. 11. 2008 / 23:44 | |
| | Souhlas , udělal jsem si teď Krkonoše 1 m na pixel a kromě toho , že se to pomalu načítá a má to skoro giga je ten rozdíl dost malý
|
| |
|
| | | | Tile Proxy rozlišení 9. 11. 2008 / 09:47 | |
| | Jojo je to FS2004. Ok, tak to je škoda, že to neumí vyšší rozlišení, jako třeba google earth Ale i tak je to moc hezký, díky ti za to |
| |
|
| | | | | Tile Proxy rozlišení 9. 11. 2008 / 20:12 | |
| | jen tak mimochodem... mas tam nastaveny map_version=34?
jinak ti to stahuje stary mapy |
| |
|
|