FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 20. 2. 2025, svátek má Oldřich Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
EGLL dráha pro přistání - info Jeden příspěvek | Celý strom
EGLL dráha pro přistání - info   7. 11. 2008 / 20:22
Gustav ( BHA576 )   
Tak po krátké poradě s anglickým instruktorem " mojí angličtinou " mi bylo vysvětleno,že při větru pro dráhy 09 se vždy přistává na 09L,ale při větru pro dráhy 27 se pravidelně po týdnu mění pravá a levá ( momentálně je to 27R )a je to podle reálu,aby si lidi stěžovali méně Mám prý pravidelně číst NOTAMs jejich divize a tam to vždy najdu
Že by do budoucna návod pro paraelní na Ruzyni?
 

EGLL dráha pro přistání - info   7. 11. 2008 / 20:36
Tragédie v JRD
no, u ruzyne se uz ted vi, ktera z drah bude pro pristani a vzlety.
 

EGLL dráha pro přistání - info   8. 11. 2008 / 00:23
Fero
A jak to bude? 24 co je teď tak bude pro přistání?
 

EGLL dráha pro přistání - info   8. 11. 2008 / 00:41
Tragédie v JRD
24L - pristani, 24R - vzlety, jestli si to dobre pamatuju
 

EGLL dráha pro přistání - info   7. 11. 2008 / 20:39
Jakub Edr
No tak přece když bude foukat vítr z druhé strany tak se nebude přistávat na úplně jinou dráhu ne?
 

EGLL dráha pro přistání - info   7. 11. 2008 / 20:41
Tragédie v JRD
on nema na mysli smer.. ale stranu ... cili system stridani 9R, L a 27R a L... jde o to ze v anglii se jim to na jedny strasne strida (jeden den L, jeden den R atd) , aby byli lidi , co si postavili barak u letiste, stejne zatezovany...
 

EGLL dráha pro přistání - info   7. 11. 2008 / 20:49
Gustav ( BHA576 )   
Jo jo přesně tak to je. Ruzyň by měla výhodu,že terminál by byl mezi dráhama.Tudíž pojezdové procedury by byly jednodušší.V Londýně je část terminálů mezi rwy a část vedle dráhy 27L takže to pojíždění je tam zajímavější
 

EGLL dráha pro přistání - info   9. 11. 2008 / 13:15
Rychlokvaška
Jsou letiště (Palma, Nice, Gran Canaria, Manchester, ....), kde mají většinou v briefingu k mapám preferovaný dráhový systém (a to třebas i do tailwind 10kt) pro přílety a odlety a důvodem bývají většinou hluková omezení.

Heathrow je ale taková specialita...pokud se používá jedna dráha pro odlety a druhá pro přílety (nejčastější konfigurace), tak se prohazují, ale podle mého to není po týdnu nebo dnu, ale každé cca 2-4 hodiny podle provozu. Na druhou stranu, poměrně často jedou poslední dobou mixed mode (obě dráhy vzlety i přistání) a do budoucna toho bude z kapacitních důvodů dál přibývat, zvlášť pokud nepovolí stavbu třetí dráhy...
 

EGLL dráha pro přistání - info   9. 11. 2008 / 13:21
Mikel   
Davide, jen dotaz když Ty seš ten pilot v Anglii, tak mám otázku k EGKK, k odletu z dráhy 07L? (nevim jak sou očíslovaný) směr na DVR(intersection) tak mě A320 drží na 6000FT až do přeletu toho bodu a nejde to ovlivnit v nastavení FMC ani v nastavení výšky na panelu AP.....je to nějaká procedůra (jestli jo, tak se omlouuvám nekoukal sem do map-sem to ale pilot nekouknout do map ) nebo chyba v FMC či AIRACu ?
 

EGLL dráha pro přistání - info   9. 11. 2008 / 13:54
Rychlokvaška
Z EGKK je většina odletů limitovaná nízkou výškou počátečního stoupání (3000 - 6000ft podle SIDu) z důvodu blízkousti Heathrow - Gatwick odlety jsou směrovány pod Heathrow traffic. V praxi dá řídící pak většinou radar heading a stoupání výš poměrně brzo, pokud je ale velký provoz, tak je to celkem otrava - ty výšky jsou hodně nízko, je to problém z hlediska komfortu cestujících (časté vyrovnání ve výšce a velké změny výkonu motorů), spotřeby, občas i bezpečnosti (low level alt cap při nízké hmotnosti). Ale tak je to holt na letištích s velkým provozem, zase je aspoň co letět růčo

Pokud jde o to jak to letět - pokud nemáš řídícího tak postupně podle SIDu a to zajistí to co nastavíš v FMC (i pokud máš vyšší výšku na panelu AP), pokud ano, tak podle něj - podle typu letadla se pak tyhle natvrdo nastavené výšky (tzv. altitude constraints) většinou v FMC vymažou, předejde se pak ostudě z vyrovnání v nějaké nižší hladině než dal ATC (stává se pochopitelně i v reálu, jsme přece jen lidi Na panelu AP pak nastavuješ vždy jen to co ti povoluje SID nebo ATC, pokud je.

Jinak EGKK má primární 08R/26L, sekundární 08L/26R
 

EGLL dráha pro přistání - info   9. 11. 2008 / 22:27
Teflon_490   
Dodam, ze treba u 737 FMC se ty constrainty musi odstranit rucne, neprisel sem jeste na zpusob, jak je odstranit nejak elegantne najednou kdyz chcu VNAV ale mam jich tam treba 5 u 5ti fixu. Ale jestli je to tak u realne 737....
 

EGLL dráha pro přistání - info   10. 11. 2008 / 00:13
Rychlokvaška
Nevím jak u 737, ale 757 má podobnou FMC.
Na MCP se nastaví výška vyšší než constrainty které chceš odstranit a pak v FMC v CLB page dáš CLB DCT (climb direct, prostě totéž jako DCT, ale vertikálně).

Funguje za letu, kde je samozřejmě potřeba ihned, ale taky na zemi při přípravě.
 

EGLL dráha pro přistání - info   10. 11. 2008 / 00:23
Teflon_490   
Diky za radu kde to mam hledat, zkusim se tam na to podivat, ale myslim, ze to panove z PMDG proste nevymodelovali, protoze si nevzpominam, ze bych to tam kdy videl. Ale aspon u 747 by to teoreticky melo byt, ta je daleko detailnejsi.
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ