MUSIS MRKNOUT DO AIRCRAFT.CFG DANEHO LETADLA A NAJDES TAM TOTO:
[fltsim.0] /toto je pořadové číslo... jde od 0 po přírustku 1
title=Concorde Air France 2003
sim=concorde
model=
panel=
sound=
texture=pla /toto je adresář kam má šahat FSo pro textury..
checklists=
kb_checklists=Concorde_check
kb_reference=Concorde_ref
kb_notes=Concorde_notes
atc_id=F-BVFC
atc_airline=air france
atc_flight_number=001
atc_heavy=0
editable=1
ui_manufacturer=Aérospatiale/British Aerospace
ui_type=Concorde
ui_variation= Air France / toto je název pro letadlo s danou texturou
description="Concorde takes off ................ the sun."
TAKŽE POSTAHUJ SI TY TEXTURY KTERÉ SE TI LÍBÍ A ROZBAL JE DO CONCORDU... MUSÍ TI TAM VZNIKNOUT ADRESÁŘE
TEXTURE.????? ZA ????? SI MŮŽEŠ JINAK DÁT CO CHCEŠ..
JENOM TO CO SI TAM DÁŠ PAK MUSÍ BÝT SPRÁVNĚ VYPLNĚNO ZA texture=
Př: adresář Texture.pla Texture=pla
Texture.airfrance Texture=airfrance
Texture.CSA Texture=CSA
výsledek = pro každý adresář Texture.????? musíš mít v aircraftu celou výše zmiňovanou hlavičku a lišit se bude pouze v:
texture=
ui_variation=
Re: Re: Re: Concorde-PM2 od francouzu18. 3. 2004 / 23:31