Vážení,
trochu bych uvedl na pravou míru to, co se tady a dále psalo. A taky si trochu zaspekuloval.
1) Co vám vadí na Praze ? V neděli brzkém odpoledni tu není nikdo, komu by tam překážel, není tu nic, co by tomu vadilo. A na LKPR není nic jiného, než na jiném letišti. Komplikovanější pojíždění ? Kdybych si nebyl jist, že Marek Prahu zvládne, tak bych ho tam neposadil.
2) Nevšiml jsem si že někdo z těch, co tady rýpou, by se na IVAO objevili se snahou někoho něco naučit.
3) Celý trénink byl "moderovaný", seděl jsem jak v letadle, tak za radarem a zasáhl bych v případě, že bychom se dostali do něčeho, co by hraničilo s konfliktem, problémem..
4) Jak se asi cítí nováček, který si o sobě přečte takovéhle věci ?
5) Myslel jsem, že reálný vojenský řídící je dost rozumný na to, aby si nejprve zjistil fakta a teprve potom dával do placu nějaké narážky, zmýlil jsem se asi.
6) Umíte to líp ? Fajn, kontakt na nováčky vám rád poskytnu a můžete se jejich tréninku ujmout, mně tím jen ulehčíte.
7) Ano a co se týče Mateje, jednak si nemyslím, že by zrovna odpovídač byl smrtelnou záležitostí, kterou člověk při řízení VFR provozu potřebuje, jednak Ti Marek určitě nedával FL280 a špatnej squawk a třeťak mi tedy řekni, kde že jsi učil Sašu poprvé řídit. Nebyla to náhodou Praha ?  |
|