FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 22. 2. 2025, svátek má Petr Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
LKPR - 2 dotazy Jeden příspěvek | Celý strom
LKPR - 2 dotazy   15. 3. 2004 / 22:21Víťa
MS FS 2002 PRO
- jedná se o část ČSAV checkride ("nastoupejte do výšky 5000 ft, pravou zatáčkou naleťte radiál 078° VOR NER...) Vztahuje se TP v AIPu "instrument APP chart ILS RWY 24" jen k missed approach nebo i k odletu? V AIPech SID jsem cestu k VOR NER nenašel.

1) jsem na RWY 24 a mám namířeno k VOR NER. V AIPu je TP 4.0 DME PR a 3.4 DME OKL. Kdyz si na radiích naladím DME PR (109.10), tak po odletu z RWY mi cca. po 1.5 NM a ve výšce 2200 ft zhasne DME a nevím pak kdy začít točit. Lítám B 737-400 a při T/O stoupám 2800 - 3000 ft/min. Napadlo mě při T/O používat režim GPS s DME OKL a pak to šlo.

2) jsem na RWY 24 a nemůžu naladit VOR OKL (112.60) - RMI neukazuje.

PROSÍM PORAĎTE.
 

Re: LKPR - 2 dotazy   15. 3. 2004 / 23:37
Sněhulák   
TP by mělo platit snad jen pro missed... .-? (ostatně co to je skratka TP..??) k departure bys mel pouzit klasicky SID a zřejmě části z HDO či HOLAN sidu....?? No prostě to odlep a po provedení climb cheeklistu to natoč .-)

Na RWY24 mi RMIčko ukazuje k OKL 0,1nm.... co po vzletu..? nenaskočí to..? občas to vzhledem k typu šíření vln dělá.. (obzvlášť ndbéčka..)

Takže pokud trváš na odletu přez ono "TP" tak si do NAV1 nalad 108,6 NER a do NAV2 112,6 OKL a na RMI ti musi ukazovat DME2 1,2 (OKL) dole musiš mit samo VOR a to když ne na zemi tak po airbornu zcela jistě..... takze pak trefit 3.4 k OKL nejni snad už problém.... a radiálu na NER naletíš už taky v poho....

Jinak vzal sem z hecu ATRko a pri 1000ft stoupání sem v pohode mel 4nm s PR na výšce cca 3300ft.... PR vypadlo vsak i pri druhém pokusu mezi 2 a 2,6nm....??? proč pak asi.....??

img_forumn/r25789_1.jpg (500x373)
 

Re: LKPR - 2 dotazy   16. 3. 2004 / 00:59
Tragédie v JRD
Ted jsi pekne smatlal nekolik veci dohromady.. pri tom csav checkridu vubec zadny SID ci cokoli nepouzijes )) proste po vzletu letis tak, aby jsi naletel radial 78 k VOR NER .. zadny sidy a stary .. postup jak naletavat radialy tu byl nekolikrat vzevrubne vysvetlen (a na forech na HITS (www.highinthesky.cz/forum) byl vysvetlen velice precizne hned nekolika lidmi ...

a zkratka TP ... kdyz nad tim tak premyslim .. bude nejspise zkratka pro "otocny bod" protoze v tom bode otacis smer NER VOR (ale zase, pri nezdarenem priblizeni)...
 

Re: Re: LKPR - 2 dotazy   16. 3. 2004 / 09:09
Sněhulák   
Samo přiznávám že v reálu nevím jak by se ten odlet letěl... šlo jen o přesné odpovězení dotazu...., snad ?-) Takže sidy stary pro csav checckride stahuji .-)) Jen mi furt nejde do hlavy JAKTOŽE při TakeOffnutí z 24 se naladěný PR (109,1) mezi 2 až 2,8nm ztratí..... obzvláště když v AIPU je pro tuto proceduru uveden???? to je mi záhadou či za hranicema mých znalostí ? nebo je to normální? .-)
 

Re: Re: Re: LKPR - 2 dotazy   16. 3. 2004 / 10:02PavelS
a) Myslím , že checkride CSAV nepocítá s nějakým SIDem , ale jen chce abyste po T/O nal0tli radiálu ( nějak ).

b) TP=TurnPoint : je to bod JEN PRO PROCEDURU MISSED APPROACH a je to místo, kde nejdříve lze točit. Není třeba ho přesně dodržet ( ani při GA) a už vůbec ho nebrat v úvahu při nějakém odletu.

c) 109.100 ( LOC RWY24 ) zmizí proto, že přelétáte anténu a tam není signál. Anténa je cca 400m za DER RWY24 ( DER = Departure End of Runway = práh odletové dráhy ) . Upozorňuji, že pro odlety není LOC 109.100 potřeba....
 

Re: Re: Re: Re: LKPR - 2 dotazy   16. 3. 2004 / 13:01Víťa
Děkuji všem.
Nicméně VOR OKL pořád nemůžu naladit. Mám stáhnutou Prahu - komplet a na mapě vor mám, GPS mi ho najde, ale přes radio RMI nereaguje.
 

Re: Re: Re: Re: Re: LKPR - 2 dotazy   16. 3. 2004 / 13:02
Tragédie v JRD
a jiny vory reagujou ?

onehda se me nekdo ptal nekdo kdo mel podobny problem... a vysvetleni bylo proste.. zapomel prepnout na com panelu frekvence (mezi active a standby
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR - 2 dotazy   16. 3. 2004 / 15:06Víťa
Zkoušel jsem to na LKTB a tam je to O.K. Mohlo by to mit neco společného s AFD Prahy?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR - 2 dotazy   16. 3. 2004 / 16:02
Tomas Gurecky
No nějaký problém tam byl, vysvětloval to na nějakém foru i sám V.S. Ale za boha si teď nevzpomenu v čem byl zakopaný pes.......
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR - 2 dotazy   16. 3. 2004 / 17:44
Tragédie v JRD
zakopany stene byl (minimalne) v tom, ze nesly ilsy
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR - 2 dotazy   16. 3. 2004 / 23:02
Tomas Gurecky
No přesně tak, a mám takové tušení, že s tím byl spojený i výpadek VORu OKL 112,60Mhz. Ale netvrdím, že to vím na 100%
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR - 2 dotazy   16. 3. 2004 / 23:09Víťa
Máš pravdu, oprava = http://pandora.idnes.cz/part/2003/12/9110 )
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR - 2 dotazy   16. 3. 2004 / 16:17
Tomas Gurecky
Jo a ještě druhá věc, jestli chceš ten Checkride letět za účelem registrace do ČSAV, tak ti nabízím lepší řešení a to: můžem udělat let na síťi VATSIM/IVAO za mé účasti a účasti jednoho ATC nad naší republikou. Komunikace pro tento účel možná v českém jazyce. Jen je potřeba si projít a naučit http://www.lkpr.info/takeoff/skolka/skolka.htm

A nebo druhá možnost, a to jest test z 20 otázek základů létání.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR - 2 dotazy   16. 3. 2004 / 16:47Víťa
Na síti VATSIM registrovaný jsem, ale mám problém s multiplayerem - po zadání IP kliknu na Host a po chvíli mi FS spadne, občas se mi to povede. Až to dám dokupy, tak bych měl určitě zájem o ten let na VATSIMu. Šlo by komunikovat i pomocí RW nebo TeamSpeak?

Ten test by mě taky zajímal, napiš k němu prosím něco bližšího.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR - 2 dotazy   16. 3. 2004 / 16:51
Tomas Gurecky
O.K. jak to dáš do kupy, tak mě kontaktuj na tgurecky@tiscali.cz
Jinak:
VATSIM= AVC ( AdvanceVoiceClient) v nouzi RW ale podmínka nastavený SLOW MODEM!!!!!
IVAO= Teamspeak

Test ti pošlu večer.

Tomáš G.
 

VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ