| | | jak se stat pilotem 26. 10. 2008 / 13:54 | |
| | | |
|
| | | jak se stat pilotem 26. 10. 2008 / 13:57 | |
| | stačí prohledat forum už tu několikrát tohle bylo probráno, nebo na forum.airways.cz taky neco najdes.... |
| |
|
| | | jak se stat pilotem 26. 10. 2008 / 14:06 | |
| | člověče, normálně ti závidím Co já bych dal za to, kdybych chtěl se stát pilotem Airbusu |
| |
|
| | | | jak se stat pilotem 26. 10. 2008 / 15:34 | |
| | a čím se chceš stát ty Ivo..? |
| |
|
| | | | | jak se stat pilotem 26. 10. 2008 / 17:27 | |
| | já bych řekl že Ivo bude ovocem do Jogobely ne ? |
| |
|
| | | | | jak se stat pilotem 26. 10. 2008 / 20:49 | |
| | Já se chci stát pilotem letadla (tedy podle mě Boeingu - nemyslím Deamlinera...fuj -, nebo-li éra, které ještě zcela neovládly dráty a monitory - třeba L-410 nebo něco podobného ) |
| |
|
| | | | | | jak se stat pilotem 26. 10. 2008 / 20:52 | |
| | L-410 je zcela v zajeti dratu |
| |
|
| | | | | | | jak se stat pilotem 27. 10. 2008 / 09:15 | |
| | V zajetí drátu ostnatého ? |
| |
|
| | | | jak se stat pilotem 26. 10. 2008 / 20:57 | |
| | Nechtěl jsi spíše v případě Airbusu napsat místo pilotem, správcem sítě? |
| |
|
| | | | | jak se stat pilotem 26. 10. 2008 / 21:01 | |
| | Jo, pardón To víš, jak se řekne letadlo, nebo pilot, tak hned myslím na toho mého Bulíka |
| |
|
| | | jak se stat pilotem 26. 10. 2008 / 14:15 | |
| | | |
|
| | | jak se stat pilotem 26. 10. 2008 / 14:30 | |
| | Velmi snadne Staci byt dokonale zdravy vc. psychiky, velmi inteligentni a technicky zdatny, umet perfektne anglicky, samozrejme mit cit pro rizeni. No a taky jeste malickost ve forme mim. 1 milionu korun na vycvik A taky jeste potom mit stesti, aby te nejaka aerolinka bez praxe na dopravaku vubec zamestnala. Pokud to vse splnujes, muzes se do toho smele pustit |
| |
|
| | | | jak se stat pilotem 26. 10. 2008 / 15:11 | |
| | | |
|
| | | jak se stat pilotem 26. 10. 2008 / 14:38 | |
| | To se jednou takhle večer rozhodneš, pošleš přihlášku na akademii, uděláš všechny zkoušky, projdeš výcvikem a za dva roky sedíš na pravém sedadle u Thomas Cook.. pravda, není to A320 ale B757, ale na to už ti stačí jen typovka... jo.. ještě abych nezapomněl, musíš někde sehnat něco kolem 2-3 mega Takhle nějak mi to DD vyprávěl.. Koukni se na profil M. Dušína ))) |
| |
|
| | | | jak se stat pilotem 26. 10. 2008 / 15:44 | |
| | | |
|
| | | | | jak se stat pilotem 26. 10. 2008 / 15:48 | |
| | TO MYSLIS VAZNE??????JASNE ZE JE TO PRAVDA A MATERIALU O JEHO USPESBNE CESTE JE PERAKU I JINDE DOST A DOST,STACI JEN HLEDAT! |
| |
|
| | | | | | jak se stat pilotem 26. 10. 2008 / 16:13 | |
| | vypni si caps lock, potom to pise velka pismena |
| |
|
| | | | | | | jak se stat pilotem 26. 10. 2008 / 16:16 | |
| | To napsal velkými písmeny schválně, znamená to zvýšení hlasu kvůli tomu, co píšeš za blbosti! |
| |
|
| | | | | | | | jak se stat pilotem 26. 10. 2008 / 16:36 | |
| | ale ja se ptal, nevim proc bych se nemohl zeptat na to mam pravo |
| |
|
| | | | | | | | | jak se stat pilotem 26. 10. 2008 / 16:53 | |
| | Kdyby sis ten odakz precetl, tak bys videl, ze David nekeca... |
| |
|
| | | | | jak se stat pilotem 26. 10. 2008 / 20:52 | |
| | | |
|
| | | jak se stat pilotem 26. 10. 2008 / 16:07 | |
| | dostudovat, mentalne vyzrat... pak zacit setrit, a pak zacit litat. |
| |
|
| | | | jak se stat pilotem 26. 10. 2008 / 16:34 | |
| | vystihuje naprosto přesně |
| |
|
| | | | | jak se stat pilotem 26. 10. 2008 / 20:53 | |
| | Nevystihuje, protože nejdřív dostudovat a pak teprv začít šetřit, to už je pozdě Začít šetřit je vždycky pozdě |
| |
|
| | | | | | jak se stat pilotem 26. 10. 2008 / 20:56 | |
| | ty aby si nemel posledni slovo
neber si to osobně |
| |
|
| | | | | | | jak se stat pilotem 26. 10. 2008 / 21:00 | |
| | to víš, jak je někdo ukecaný, jako já a jak dojde na lítání a já se rozjedu, tak to nemá konce |
| |
|
| | | | | | jak se stat pilotem 26. 10. 2008 / 20:58 | |
| | Vole, když už, tak maturita a pak vykrást(v lepším případě totálně vytunelovat)nějakou banku. |
| |
|
| | | | | | jak se stat pilotem 26. 10. 2008 / 20:59 | |
| | O tom setreni to mam doma na talirku furt |
| |
|
| | | jak se stat pilotem 26. 10. 2008 / 18:12 | |
| | Hele já nevím jestli to myslíš vážně nebo si z nás někdo dělá srandu, ptž tohle je moc.. Pokud si myslíš že když v FS zvedneš letadlo a zase s ním plácneš o RWY, tak že jsi pilot a můžeš jít mačkat enter do airbusu tak jsi mimo..
Začni se učit.. Hodně.. Najdi nejbližší aeroklub.. Stav se tam.. Zeptej se na lítání.. A pokud ti je fakt 16 jak píšeš tak se nech vyvést Blaníkem a poku se nepobliješ tak začni na něm.. Když ti to půjde a bude tě to bavit, tak můžeš pokračovat ve výcviku dál..
Já jsem naštěstí neměl nikdy touhu dostat letadlo do hladiny a pak čumět do LCD.. Néé, jasný, zlehčuju to.. Mě to nikdy nahoru prostě moc netáhlo.. Co jsem začal fotit tak trošku.. PPl(A) by se mi líbílo, to jo.. Ale mám v sobě tolik rozumu že si nemyslím že bych dal třeba ATPL.. Nevím, jak tak koukám na tebe tak si upřímně myslím že snít o tom můžeš ale dle toho jak se projevuješ tady na péráku, těžko toho dostáhneš.. Ale třeba mě překvapíš a já se ti omluvím.. |
| |
|
| | | | jak se stat pilotem 26. 10. 2008 / 20:59 | |
| | no právě že ne Sice je pravda, že podle projevů tady je zavalen zcela zcestnou myšlenkou, že ovládnout defaultního bulíka znamená dokázat létat s reálným letadlem (přiznávám, že jsem si taky myslel, že bych něco málo zvládnul - teď už jsem z omylu venku ), ale zároveň si myslím, že je to dobré na začátek, když to v člověku probudí zvědavost a chtíč po dalším poznání! To je podle mě největší přínost FSky, že si člověk řekne, jo jde mi to, je to fajné, ale jak se to dělá v reálu? Jaké jsou rozdíly? Jak by to mělo vypadat správně? A když takhle člověk začne uvažovat, tak se dá dostat dopředu Ale samozřejmě, finance a schopnost pojmout obrovské množství znalostí už je objektivní záležitost
Můj názor |
| |
|
|