FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 27. 12. 2024, svátek má Žaneta Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Start 767 bez FuelConfig Jeden příspěvek | Celý strom
Start 767 bez FuelConfig   24. 10. 2008 / 00:31
MirekE (BHA086)
Zkoušel jsem Level-D 767 jak moc reaguje na které situace... jsem asi láma, ale rád bych se zeptal, jak to funguje ve skutečnosti:

Jsou ventily (čerpadla) palivových nádrží potřeba pro provoz letadla na zemi? Start motorů se bez nich obejde (myslel jsem že ne). Čekal jsem, že jakmile je zavřu, chcípnou mi motory. A ono ne... tak jsem zkusil jejich start bez zapnutých ventilů a ten se povedl.

Jak to ve skutečnosti funguje?

 

Start 767 bez FuelConfig   24. 10. 2008 / 00:42
Tragédie v JRD
ted uz nevim, jestli se mi to neplete s jinym typem letadla (on ti dd stejne da za chvili vycerpavajici info), ale pokud se nemylim, tak pumpu potrebujes jen pro cerpani z center tanku. z tech, co jsou v kridlech (levej, pravej), cerepadlo nepotrebujes (samospad).
 

Start 767 bez FuelConfig   24. 10. 2008 / 00:47
MirekE (BHA086)
Jo, myslel jsem si, že je to užitečný pouze, když už mám v křídlech málo, a nebo když jsem ve vzduchu... něco s tlakem a pod...

Levej zadní je pro APU, ten taky po zapnutí APU neoznamuje LOW PRESS.

Celou dobu jsem žil v bludu, že když to típnu tak to chcípne... počkáme na Davida
 

Start 767 bez FuelConfig   24. 10. 2008 / 01:03
MirekE (BHA086)
Jsem blb, teď to zkouším, natankoval jsem jen do centru, ale nenahodím APU )) Bo potřebuju mít nějakej ten benzínek v levém křídle ))
 

Start 767 bez FuelConfig   24. 10. 2008 / 01:58
Teflon_490   
Uz se to tu kdysi i resilo. Ty pumpy jsou tam hlavne jen jako backup, kdy ve vzduchu pri nejakych divocejsim letu, treba pri turbulencich, hrozi menicimi se Gcky vypadky ve fuel flow. Pokud je letadlo stabilni (coz na zemi je), palivo se do systemu dostava samovolne, asi podtlakem, bych rekl.
 

Start 767 bez FuelConfig   24. 10. 2008 / 09:04
Karel
teď nevím, zda jsi myslel "podtlakem" či "pod tlakem". Není to přímo na tebe, ale při úrovni a mnohokrát prokázaných schopnostech zdejších překlepářů, si to raději ověřuji, jestli mi rozumíš...
 

Start 767 bez FuelConfig   24. 10. 2008 / 10:50
Teflon_490   
Nene, opravdu tam ma byt "podtlakem", kdyz se sani vytvari na strane motoru, tak predpokladam, ze na strane nadrzi je tim padem podtlak
 

Start 767 bez FuelConfig   24. 10. 2008 / 12:28
Karel
rgr., diq, to je pro ověření...
 

Start 767 bez FuelConfig   24. 10. 2008 / 09:05
A.J.Scandall   
Ale jen do určitý výšky, u 737 je odzkoušeno, že nad cca FL300 už nestačí tlak vzduchu k sání paliva z nádrže a je potřeba vyvodit tlak - a od toho jsou palivová čerpadla (nejedná se o palivová čerpadla v motoru, ty běží pořád a pracují na trochu jiném principu, tohle jsou čistě jen dopravní palivová čerpadla)
 

Start 767 bez FuelConfig   24. 10. 2008 / 10:51
Teflon_490   
Aha, sem nevedel, diky za nove info.
 

Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ