| | | Kolik jde nejvice textur pro 737 ? 4. 5. 2002 / 13:07 | maxikkk |
| | ahoj. mam dotaz: kolik muzu mit maximalni pocet textur pro 737?muze jich byt i kolem 16??? jestli ano,prosim navod...pokousel jsem se o 6,ale rozdelilo to na 2x 737 pod boeingy ve vyberu letadel.dekuji za odpoved |
| |
|
| | | Re: Kolik jde nejvice textur pro 737 ? 4. 5. 2002 / 14:18 | martin |
| | Jde to,ale na jedno letadlo(soubor)lze dodělat až 10 ruzných textur,pokud chceš více musíš vytvořit další ledadlo jako nový soubor,kde můžeš dát dalších 10,ale kolik jde maxim jsem nezkoušel.Já mám asi něco přes 20 737.Pokud jde o to jak,tak musíš dodat nové textury s vyšším pořadovým číslem a dodělat aircraft cfg.soubor s dalším pořadím a číslem odpovídajícím číslu textur. |
| |
|
| | | | Re: Re: Kolik jde nejvice textur pro 737 ? 4. 5. 2002 / 18:47 | Marky Parky |
| | Jde jich daleko vic. Muze jich byt tolik, kolit je sekci [fltsim] v souboru aircraft.cfg
Obecne plati, ze kazda sekce muze mit svoji texturu, svuj model, svoje zvuky atd.. Jedno letadlo tak muze mit obrovske mnozstvi variant ( 737-400 mam momentalne 12x ). V sekci [fltsim] je polozka texture. Kdyz napises texture=1 tak odpovidajici adresar s texturou bude texture.1 . Ty ale nejsi limitovan cisly 0..9, muzes tam napsat jakykoliv znakovy retezec. Napriklad pokud vlozis texture=MujNazev tak FS2002 bude texturu hledat v adresari texture.mujnazev .
Jednoduche modely CSL pro online letani maji treba v default nastaveni 26 ruznych textur a 60 modelu a letadla vytvareji jejich kombinacemi.
Co se tyka horniho limitu poctu letadel, tak uvazujme rozumne. V uvahu pripadaji tri pravdepodobne moznosti:
a) dvoubytove adresovani - 2^16 ( 65535 ) letadel
b) ctyrbytove adresovani - 2^32 ( 4294967296 ) letadel
c) nejpravdepodobnejsi - dynamicky seznam - pocet letadel je limitovany jen velikosti pameti pocitace ( a to vcetne virtualni )
|
| |
|
| | | | Re: Re: Kolik jde nejvice textur pro 737 ? 4. 5. 2002 / 18:47 | Marky Parky |
| | Jde jich daleko vic. Muze jich byt tolik, kolit je sekci [fltsim] v souboru aircraft.cfg
Obecne plati, ze kazda sekce muze mit svoji texturu, svuj model, svoje zvuky atd.. Jedno letadlo tak muze mit obrovske mnozstvi variant ( 737-400 mam momentalne 12x ). V sekci [fltsim] je polozka texture. Kdyz napises texture=1 tak odpovidajici adresar s texturou bude texture.1 . Ty ale nejsi limitovan cisly 0..9, muzes tam napsat jakykoliv znakovy retezec. Napriklad pokud vlozis texture=MujNazev tak FS2002 bude texturu hledat v adresari texture.mujnazev .
Jednoduche modely CSL pro online letani maji treba v default nastaveni 26 ruznych textur a 60 modelu a letadla vytvareji jejich kombinacemi.
Co se tyka horniho limitu poctu letadel, tak uvazujme rozumne. V uvahu pripadaji tri pravdepodobne moznosti:
a) dvoubytove adresovani - 2^16 ( 65535 ) letadel
b) ctyrbytove adresovani - 2^32 ( 4294967296 ) letadel
c) nejpravdepodobnejsi - dynamicky seznam - pocet letadel je limitovany jen velikosti pameti pocitace ( a to vcetne virtualni )
|
| |
|
| | | Re: Kolik jde nejvice textur pro 737 ? 4. 5. 2002 / 21:31 | Radoslav |
| | Ahoj.
Prave jsem se koukal do meho b737_400/aircraft.cfg, a ja osobne tam mam 99 ruznych zbarveni. Jak pise Marky, adresare s texturama osobne znacim treba TEXTURE.AF (pro Air France), TEXTURE.OK (pro CSA), atd., koncovka neni podstatna, je to jen pro moji prehlednost. V Aircraft.cfg pak musis zvysit [fltsim.X].
POZOR!!! FLTSIM.XX musi jit vzestupne, bez vynechani nejakeho cisla (treba 0,1,2,5,6,7,8,...), jinak se v nabidce zobrazi pouze letadla, v tomto pripade 0,1,2 a dost !!)
A dale u radky TEXTURE= zadas prislusnou koncovku adresare (napr. TEXTURE=AF pro textury Air France.
|
| |
|
| | | | Re: Re: Kolik jde nejvice textur pro 737 ? 5. 5. 2002 / 11:35 | maxikkk |
| | dobre...dekuji za rady a jeste jeden dotaz; kdyz jsem si stahl z avsimu CSA 737 a dal do aircraft.cfg ... proste normalni postup,pri novych textureach... a spustil fs2k2pro,tak mi zobrazil jen model bez textur,cim to muze byt??? |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Kolik jde nejvice textur pro 737 ? 5. 5. 2002 / 12:15 | Radoslav |
| | Zkus zkontrolovat tyhle dve veci:
Adresář: TEXTURE.XX
v Aircraft.cfg: TEXTURE=XX
Jinak zkontroluj, jestli se jedna o textury pro B737 z FS2002. |
| |
|
|