Jde jich daleko vic. Muze jich byt tolik, kolit je sekci [fltsim] v souboru aircraft.cfg
Obecne plati, ze kazda sekce muze mit svoji texturu, svuj model, svoje zvuky atd.. Jedno letadlo tak muze mit obrovske mnozstvi variant ( 737-400 mam momentalne 12x ). V sekci [fltsim] je polozka texture. Kdyz napises texture=1 tak odpovidajici adresar s texturou bude texture.1 . Ty ale nejsi limitovan cisly 0..9, muzes tam napsat jakykoliv znakovy retezec. Napriklad pokud vlozis texture=MujNazev tak FS2002 bude texturu hledat v adresari texture.mujnazev .
Jednoduche modely CSL pro online letani maji treba v default nastaveni 26 ruznych textur a 60 modelu a letadla vytvareji jejich kombinacemi.
Co se tyka horniho limitu poctu letadel, tak uvazujme rozumne. V uvahu pripadaji tri pravdepodobne moznosti:
a) dvoubytove adresovani - 2^16 ( 65535 ) letadel
b) ctyrbytove adresovani - 2^32 ( 4294967296 ) letadel
c) nejpravdepodobnejsi - dynamicky seznam - pocet letadel je limitovany jen velikosti pameti pocitace ( a to vcetne virtualni )
|
|