FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 27. 11. 2024, svátek má Xenie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
holding lkpr Jeden příspěvek | Celý strom
holding lkpr   13. 10. 2008 / 21:10
Xampik
neví někdo proč (tradiční otázka) ? scanner mlčí
 

holding lkpr   13. 10. 2008 / 21:13
Rozšafín Ctibum   
Třeba jen kombinace LVP a příliš hustého provozu, který se tam neposkládá..
 

holding lkpr   13. 10. 2008 / 21:18
Xampik
GOOD EVENING RUZYNE ATIS INFORMATION PAPA 1900 ILS APPROACH LOW VISIBILITY PROCEDURES IN OPERATION RUNWAY IN USE 24 RWY 13 AND 31 CLOSED TRANSITION LEVEL 50 CATEGORY II AND III HOLDING POINTS IN USE
 

holding lkpr   13. 10. 2008 / 21:19
Rozšafín Ctibum   
mno a... ?
 

holding lkpr   13. 10. 2008 / 21:26
Xampik
spíš by mě zajímalo, proč je nemůžete posílat více za sebou a hned musí každý éro holdovat ?
 

holding lkpr   13. 10. 2008 / 21:27
Rozšafín Ctibum   
najdi si na internetu Low Visibility Procedures a v druhém okně si otevři normální postupy. A hledej rozdíly.
 

holding lkpr   13. 10. 2008 / 21:31
Xampik
ok
 

holding lkpr   13. 10. 2008 / 21:28
Tragédie v JRD
mno .. vysvetlim to polopate. normalne jdou era za sebou tak, ze dalsi ero je prakticky na zemi v okamziku, kdy predchozi ero sotva vypadlo z drahy. v pocasi, kdy vidis par metru pres sebe to tak uplne jednoduse nejde ...
 

holding lkpr   13. 10. 2008 / 21:32
LS
je to kvuli ruseni ILS. Kapacita letiste se pri LVP proste snizuje. Ono by taky dobre neslo, kdyby sis sotva videl na nos a ATC ti tam delal rozestupy po 4majlich....
 

holding lkpr   13. 10. 2008 / 21:37
Xampik
ok
 

holding lkpr   13. 10. 2008 / 21:19
Xampik
ráno v 1000loc divertoval KAJ myslim (ale to jsem byl ve škole), to je jen z doslechu
 

holding lkpr   13. 10. 2008 / 21:26
Tragédie v JRD
a ma tradicni odpoved.. projela mi tu cervena fabie a z nejakyho duvodu tady pribrzdila.. proc? no hadej cim to tak muze byt, kdyz je tady mlha takova, ze z 11 patra nevidim ani lampy poulicniho osvetleni ...
 

holding lkpr   13. 10. 2008 / 21:30
LS
kua, tak jak jsi videl tu Fabii?
 

holding lkpr   13. 10. 2008 / 22:38
pseudoMates
no protože má laboratorně dokázáno, že má výbornej sluch, ne..?
 

holding lkpr   13. 10. 2008 / 21:30
donCarlos
Slušný, já se před chvílí vrátil z nákupu - cestou mě na hlavní skoro srazilo auto, protože jsem neviděl na druhou stranu ulice...
 

holding lkpr   13. 10. 2008 / 21:27
N.G.
LVP RVR 250-300
 

holding lkpr   13. 10. 2008 / 21:30
Rozšafín Ctibum   
a hele, trefa . Selský rozum a pohled z okna
 

holding lkpr   13. 10. 2008 / 22:44
pseudoMates
Pohled z tvýho okna nemusí nutně znamenat, že je na LKPR LVP..
 

holding lkpr   13. 10. 2008 / 22:45
Rozšafín Ctibum   
Pohled na ATIS mi dava pomerne slusnou jistotu
 

holding lkpr   13. 10. 2008 / 22:51
pseudoMates
O tom už jsi ale nikde nemluvil..
 

holding lkpr   13. 10. 2008 / 22:56
Rozšafín Ctibum   
O věcech, které jsou nad slunce jasnější se snad nemusí mluvit . Tomu se říká krácení

Vidim diskuzi -> Pohled z okna -> Vidim prd -> check ATIS -> LVP.

škrt škrt a máme: Pohled z okna -> LVP

no a nebo třeba Vidim prd -> LVP Taky to platí.
 

holding lkpr   13. 10. 2008 / 23:03
pseudoMates
Vidim diskuzi -> Pohled z okna -> Vidim prd -> check ATIS -> LVP.
souhlas
no a nebo třeba Vidim prd -> LVP Taky to platí.
nesouhlas.. přinejmenším co se týče tvýho okna..
to, že máte mlhu v Modřanech neznamená, že je mlha na Ruzyni.. Už seš jako ti kaštani, co řvou v gate, že "Já jsem ale volal známýmu do Ostravy a tam mlhu nemají, tak co mi to vykládáte o mlze na letišti..???".. "Jenže Mošnov je 20 kilometrů od města.. A tam už mlha asi je, když je to potvrzeno meteorologickou zprávou.."..
 

holding lkpr   13. 10. 2008 / 23:08
Rozšafín Ctibum   
Co mi to tu tvrdíš ? já říkám, že když je mlha u mne, tak se jdu přesvědčit, že je na Ruzyni.

V druhém kroku není o ruzyni ani zmínka. A to, že mám LVP před barákem snad lze pohledem z okna zjistit. (Ano, v případě, že je základna oblačnosti řekněme v 15 metrech QFE, tak to nezjistim, ještě jsem to tady ale neviděl )
 

holding lkpr   13. 10. 2008 / 23:21
pseudoMates
Tak to jste asi první pražská čtvrť, co vyhlašuje LVP, když je venku mlha..
Já žil v tom, že se bavíme celou dobu o Ruzyni v souvislosti s tvým oknem..
 

holding lkpr   13. 10. 2008 / 23:37
Engin
To funguje jenom když máš tranzitivní uvažování, ne?
 

holding lkpr   13. 10. 2008 / 23:51
Rozšafín Ctibum   
Co to je ?
 

Nahrávka ze včera večer (.mp3)   13. 10. 2008 / 22:47
kutak
včera sem něco nahrál... tak to sem dám, většinou to stahuje dost lidi a píšete mi abych vám poslal další, tak tu je něco... je tam mimojiný pro mě nepochopitelná věc, Travel Service s ILS CAT I žádající holdování u Prahy, když je viditelnost kolem 200-300m. Řídící mu říká že neočekávaj nějáký zlepšení viditelnosti a i přesto tam 30minut holduje i přes doporučení hned divergovat na Mošnov,,, riskoval hlavně, že za těch 30min + čas co tam doletí, se muže pokazit počasí i tam... bych byl zvědavej co by dělali pak... o palivu ani nemluvě... nechápu, ale důvod asi měli.

http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/04298/12-10-08.mp3_39.06MB.html

 

Nahrávka ze včera večer (.mp3)   13. 10. 2008 / 23:29
turbík
No ja sem to taky nepocohpil...Ten druhej travel vyklesal do FL70 a az pak mi rekl ze potrebuje CAT I.Taky nechapu proc nevyckaval radsi ve vyssi hladine..Pak to CSA chtelo zkratku a pak kdyz doletelo na ETATU tak taky rekl ze je to pod jeho minima...Ja uz nicemu nerozumim))))Ze to nereknou hned...Mi to prislo jak mali kluci ktery neco rozbili a nakonec se na to prislo)))
 

Nahrávka ze včera večer (.mp3)   14. 10. 2008 / 00:04
kutak
přesně a ty takovym smutnym hlasem si mu hlasil ty RVR asi čekali na zázrak... buchví jeslti vůbec všichni si poslechnou ATIS předtim... mimochodem byl tam jeden s CAT II (myslim ze to CSA) co potřeboval těch 350m, mysleli si že éro před nim na přistání tu mlhu rozežene, ale nestalo se... to je běžná praxe nebo to byl jen takovej nápad že by to stouplo na těch 350?
A ještě.. teď je mlha každej den, stává se, že třeba pilot s CAT II to prostě zkusí za tý viditelnosti 200m, trošku primhouří oči na minimech (člověk by řek metr sem-tam, navíc téměř bezvětří, nic co by mělo to éro rozházet vic než jinej stroj s lepří ils) ... nebo to jakou categorii je schopnej vůbec nevíte pokud to neřekne? Pač v tom hrajou roli určitě velký peníze, za to že přistane místo v Praze v Ostravě... tak jeslti se to něják kontroluje, nebo ho nesmíte pustit vůbec na přiblížení? dík
 

Nahrávka ze včera večer (.mp3)   14. 10. 2008 / 00:18
turbík
Ani ne smutnym ale unavenym..Mel sem toho uz plny kecky a chtelo se mi spat)To s tim predchazejicim letadlem je nova moda od CSA...Pokud je to na hranicich treba 275m(ATRa 300) tak to vetsinou o tech 25 - 50 m poskoci a oni muzou pristat.Posadka nesmi pristat pokud je na frekvenci recena (nahrana kvuli vysetrovani) hodnota pod jejich minima.Zalezi to ciste na posadce.Nam je to celkem sumak...Obcas se dela to ,ze kdyz posledni nahrana hodnota je jejich minimum a behem priblizeni to padne o 25 metru tak se to nerekne do frekvence.Jakmile by to nekdo rekl tak posadka pokracuje do bodu rozhodnuti a pak vetsinou nasleduje prulet a znova,popripade divert...
Klasicky stastlivey bylo rano cargo ATR (fedex).Ten mel minima 300 tak rikal ze to zkusi do 4majle(RVR bylo 275)Celou dobu se ptal na RVR porad dokola...Az nakonec na 4 majli se projasnilo na RVR300..NEchal si to jeste potvrdit a sednul...
 

Nahrávka ze včera večer (.mp3)   14. 10. 2008 / 00:21
pseudoMates
To je ale náhoda, že se zrovna na tý 4. majli projasnilo..
 

Nahrávka ze včera večer (.mp3)   14. 10. 2008 / 00:24
turbík
Fakt to byla nahoda jak prase....Taky sem tomu do posledni chvile neveril...Nikdo by si nerisknul rict vic nez je na cidlech...Ty jsou taky nahravany....To spis kdyz to o kousek poskoci dolu tak uz drzej vsichni hubu)))To uz problem neni))
 

Nahrávka ze včera večer (.mp3)   14. 10. 2008 / 00:34
kutak
zajímavý, dík
btw: čistě teoreticky, kdyby za týden byla stejná mlha jako tyhle dny, tak bude letiště zavřený, je tak? pokud se nepletu ILS na 31/13 je jen první kategorie...
 

Nahrávka ze včera večer (.mp3)   14. 10. 2008 / 00:38
turbík
Presne tak.Stejny to bylo vloni touhle dobou.24/06US A Ils31 je jen CAT I.Tak sme 3 hodiny na vezi hrali karty dokud se to nerozpustilo.Ale potom to zaclo...))To byl pak provoz ja vino
 

Nahrávka ze včera večer (.mp3)   14. 10. 2008 / 00:51
kutak
hehe to věřim... možná sem tam nějákej ten odlet, tam by ta nižší dohlednost mohla stačit, nemůžu nikde najít v mapách minima pro vzlety, ale koukam že 31 nemá prosvětlenou centerline, tak to bude asi taky horší než 24...
ale osobně se těšim, až mi budou tady zase lítat nad panelákem... i když škoda že takový Galaxy mě ve 4h ráno už nikdy nevzbudí, před pár lety to dunění okna jako subwoofer nemělo chybu aspon ty Ruslany teď kdyby to o pár dní posunuly, to je pech
 

Nahrávka ze včera večer (.mp3)   14. 10. 2008 / 10:53
N.G.
oj ty jsi se nám ale rozpovídal
 

Nahrávka ze včera večer (.mp3)   14. 10. 2008 / 08:55
A.J.Scandall   
To s tím "neříkáním" 275m je celkem rozumný. Ještě na ATR jsme jednou hodinu holdovali, najedno se to zlepšilo na 300m, šup, jdeme do toho, a těsně před Outer Markerem nám řídící řekne "RVR 275". Neboť zase nejsem takovej střelec, udělali jsme G/A, ale něco jsem si myslel, protože 25m dohlednosti/RVR víc nebo míň člověk okem ani nepostřehne. Za dalších 20min už ale bylo 400m, tak jsme sedli.

Za svoji praxi jsem zjistil, že ve střední Evropě, zejména v PRG, je CAT II úplně naprd. Buď to stabilně kolísá mezi 225-275m, tedy CAT III, anebo se to rovnou začne zlepšovat a po chvíli už je 550, tedy CAT I. Na ATR, která má CAT II, jsme hodněkrát holdovali či divertovali kvůli RVR pod 300m, nebo jsme pak rovnou sedali skoro na jedničkový minima.


Jinak s tím, jak se tu řešilo, proč někdo oznámí, že je to pod jeho minima až relativně pozdě... je to podobná spekulace jako na burze. Sází na to, že se to brzo (tedy ne hned, ale třeba do půl hoďky) zlepší, a pak bude mít lepší pořadí, protože bude níž, než ostatní. Za cenu spálení víc paliva. Přiznám se, že mi to vždycky bylo proti srsti a zůstával jsem nahoře co nejdéle, ale pak se skutečně stane, že RVR na chvíli kmitne nahoru, a než se na člověka dostane řada, zase se to zabalí.
 

Nahrávka ze včera večer (.mp3)   14. 10. 2008 / 00:32
Viktor17   
Možná ten, že na Moravě je taky mlha
 

Nahrávka ze včera večer (.mp3)   14. 10. 2008 / 00:36
kutak
nene, v tu dobu tam bylo viditelnost 7km, sky clear, NOSIG .. je to tam řečeno
 

Nahrávka ze včera večer (.mp3)   14. 10. 2008 / 09:01
Jandik   
Pěkný poslech, ale jednomu nerozumím, TRavelák se divertuje do Ostravy a Relax sedá na 24, opravdu je to tedy na rozhodnutí posádky?
 

Nahrávka ze včera večer (.mp3)   14. 10. 2008 / 10:50
LS
nerekl bych na rozhodnuti posadky, ale na rozhodnuti operacniho...A zalezi na minimech, jaka jsou pro to ero dana....
 

Nahrávka ze včera večer (.mp3)   14. 10. 2008 / 10:53
N.G.
a minima posádky
 

Nahrávka ze včera večer (.mp3)   14. 10. 2008 / 11:02
SONP   
Jestli byl ten Relaxák z Bergama a kolem 22,15, měl jsem tu čest v něm sedět. Byl to můj první vynucený go-around v životě - velmi zajímavé a pro cestujícího do kokpitu nevidícího a komunikaci neslyšícího nepříliš příjemné.
 

holding lkpr a co LZIB   14. 10. 2008 / 13:27
brendon (SVK832)   
Pocujte neviete nic o technickych problemoch vcera na LZIB. Tusim nefungovalo CAT3 ci ako sa im tomu priblizeniu hovori. Ja som musel cakat na Skyeurope v Manchestri cez 5 hodin. Lebo nemohli pristat v LZIB. A potom som letel po tme...
 

VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ