FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 13. 11. 2024, svátek má Tibor Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Nova textura pre pole (VFR) - pre navnadenia Jeden příspěvek | Celý strom
Nova textura pre pole (VFR) - pre navnadenia   9. 3. 2004 / 09:41
palander
V predchadzajucich screenoch trochu vidiet nove textury pre polia. Tieto uz nevychadzaju z textur M.Lisnera ale su z ortofotomapy ( kosice - ktoru ste pretriasli vo fore asi pred tyzdnom). Ak sa budu pacit mozem ich hodit na web.
img_forumn/r25403_1.jpg (500x348)
 

Re: Nova textura pre pole (VFR) - pre navnadenia   9. 3. 2004 / 09:41
palander
dalsi
img_forumn/r25404_1.jpg (500x349)
 

Re: Re: Nova textura pre pole (VFR) - pre navnadenia   9. 3. 2004 / 16:35
xWing   
Uz som to spominal v starsom prispevku, ale nezdaju sa Ti tie textury moc syte a neprirodzene ? Su tam hrozne kontrasty medzi lesom, polom a dedinou. Neviem co tomu chyba, ale neposobi to na mna realne.
Ako som pisal, vazim si ze to pre nas robis, takze to ber ako povzbudenie a vyzvu
 

Re: Nova textura pre pole (VFR) - pre navnadenia   9. 3. 2004 / 21:01
Sněhulák   
PALANDER !!!!! Ja ťa chválím.

Je to mnohem lepší než jsou tvé předešlé, default nekomentuji .-)))

Nevím jak kde, nalítáno toho mám na přeletech po severu CR dost a můj názor je, že obzvláště v létě tvoří většinu ploch (aspon hranice s polskem a CR od Liberce az po Krnov .-) pole. A na těch je zpravidla OBILÍ, ŘEPKA, KUKUŘICE, BRAMBORY a snad i nejaké další... LUK je minimum. TAKŽE myslím si, že tak jak vypadá výše zveřejněná textura, se jedná o zatím nejrealistictejsí znázornění. Problém zůstává v samotné FSce a to v tom že nesimuluje "viditelný ZÁKAL" při letu proti slunci.. (samozřejmě vynecháme-li některé pofrontální situace s dohledností 50km .-)) Potom tedy výsledek nejní úpljně ideální.. ale to nevyřešíš .-)

Připomínky : jsou těžce definovatelné protože přeci jen jižní morava od severní moravy je někde jinde (druh osetí polí plodinou...., ráz krajiny)..

Přeci ale se mi zdá špatný přechod mezi polem a "obilím".. většinou je tam tenký pás nějakého přechodu... (křoviny.....) ale to asi nejde ovlivnit co..? a pak myslím že louky jsou trochu tmavší...

Závěrem: Tato textura cos udělal je i tak SUPR. Snahu zvýraznit krajinu po česky a dát ji reálný nádech sem se pokusil na svém cellu KRNOVSKO. Myslím že je to znát... a pomocí tvých textur by to mohlo v důsledku vypadat ještě lépe...... .-))))))))))))

Posledním problémem který snad nikdo nevyřeší je zvýraznění "SYSTÉMU OSETÍ" pole což je hlavně vidět na detailnějším obrázku... (dvě pole s 90° odchylkou směru osetí...) Tedy s ORIENTACÍ brázd.......

Aneb reál = přiložené OBR.
img_forumn/r25450_1.jpg (294x400)
 

Re: Nova textura pre pole (VFR) - pre navnadenia   9. 3. 2004 / 21:13
Sněhulák   
Pro názornost ještě přikládám "SVŮJ" výsledek s default texturou 037

pokud mi pošleš Palandre nové "tvé" textury dohodím další porovnání .-))
img_forumn/r25452_1.jpg (280x400)
 

Re: Re: Nova textura pre pole (VFR) - pre navnadenia   10. 3. 2004 / 08:22
xWing   
>Pro názornost ještě přikládám "SVŮJ" výsledek s default texturou 037

Prepac, ale ty pouzivas ako textury poli 037 ??????????
V navode je 038. Takze co je spravne ????
Diky
 

Re: Re: Nova textura pre pole (VFR) - pre navnadenia   10. 3. 2004 / 09:08
palander
Nebudem odpovedat na vase pripomienky kazdemu zvlast. Takze co sa tyka farebnosti textur, samozrejme nieje problem ich upravit dokonca som to vcera vecer uz spravil. Zatial som ich nestihol odskusat ale hodim sem screens na posudenie. Je velmi tazke trafit farebnu saturaciu ked sa foto podlady tak velmi lisia jeden od druheho. V minulosti sa fore objavovali prispevky ktore prave volali po zpestreni FS a na to prisiel M.Lisner s upravenymi texturami z CFS. Mozno nevyzerali az tak realne ale lietalo nad nimi fantasticky a za to mu budem velmi povdacny. Vtedy sa zacali objavovat prve ortofotomapy miest ktore priamo nadväzovali na tieto textury. Potom prisli VPT polygony ktore "osekali" ortofotomapy a hned sa dali lahsie upravovat okolne textury. Aby som zachoval nadväznost na svojom webe asi ponecham aj starsie verzie textur a bude na Vas ktoru verziu sa rozhodnete pouzivat. Do konca tyzdna sa pokusim hodit na web nove textury ktore uz nie su az take farbne. Mohol by som ich upravit aj na tvoju Bratislavu keby si mi poslal par kuskov z textury. Dokonca nove mestske textury boli vytvorene z davnejsie spravenej ortofotomapy Bratislavy. K texture pre dedinu bola umyselne vytvorena bez ulic ktore sa vytvaraju v Grounde, takze ak autor Cellu spravi len konturu obce nevyzera to velmi vabne. Tento krat si ma trochu predbehol, uz som mal pripravenu novu texturu pre dedinu aj s ulickami len som ju este nestihol hodit na screenshot. Inak vyzera velmi podobne ako textura pre rodinne domy ktoru som ukazal v novych mestskych texturach (vid predchadzajuci prispevok). Aby som zareagoval aj na tie polia, samozrejme je mozne doplnit na rozhrania poli aj krovie a v zverejnenych texturach uz tam budu. K tomu smeru orby, ani to by nemal byt problem aj ked nove textury skutocne uz maju rôzne smery len som asi nevybral ten spravny screenshot. Som velmi rad ze takto konstruktivne reagujete na moje textury a ja sa posnazim vsetky vase pripomnienky dostat do textur. Este raz vdaka a dufam spolocne ich dokopeme FS-ku k realnejsiemu vzhladu. Kedze s real lietanim nemam skusenosti prosim o co najviac pripomienok.

Dakujem s pozdravom Marcel Pison - palander
 

Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ